آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

بببب...بابا

1391/10/27 14:59
نویسنده : غزال
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

مدت هاست که می خوام برات بنویسم ولی امان از دست این بابای تنبل. عزیزم چند روز پیش که برای اولین بار گفتی ببب باببا .... واااااااااااااااااییییییییی قلبم می خواست وایسه. به قدری ذوق کردم که خودم باورم نمیشد. چند بار تکرار کردی ببب باببا . فکر کنم دو هفته ای از اون روز گذشته و جدیداً چند بار هم گفتی ماممما .

عزیز دلم این روزا به سرعت داری کارای جدید یاد می گیری و توی راه رفتن هم حسابی حرفه ای شدی.

پسر خوبم می بخشی اگه بابا کمتر برات می نویسه. زحمتش گردن مامان جونته.

دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مینا مامی لیانا
28 دی 91 13:07
ماشالله.........هزارماشالله به آرتین عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید...
عمه جون
29 دی 91 13:14
آخییییییییییییییی مبارکااااااااااااا ببین آرتینی بابائی چه ذوقی کرده که اومده نوشته برات باباش لطفا عمه رو هم بهش یاد بدین تا من میام!
طراح بنر
2 بهمن 91 13:27
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید موفق وپیروز باشید