آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

بازی در پارک

1391/11/2 16:02
نویسنده : غزال
403 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای ما با وجود یک پسرک شیطون که راه افتاده و همش میخواد راه بره و توپ شوت کنه و دنبال پنبه کنه ، حسابی قشنگ شده.

اصلا فکرشو نمیکردم آرتین خان تنبل ما اینقدر زود راه بیفته! الان دیگه راه میری و توپ شوت میکنی! دنبال پنبه میکنی! میگیریشو موهاشو میکشی! دیگه تازگی ها خودتو کنترل میکنی و هر وقت خسته شدی آروم میشینی! دیگه مثل چند روز پیش شیرجه نمیزنی رو زمین!!!!!!!!!!!!

دی ماه، ماه خوبی بود. رفتیم مسافرت که خیلی خیلی خوش گذشت. یک مسافرت سه روزه ولی رویایی و خاطره انگیز.

یک شب هم پیش مامان بزرگ و بابابزرگ و عمو و زن عموت بودیم و تو تا تونستی براشون دلبری کردی.

بعدشم رفتیم دریا و خدا اینقدر مهربون بود که هوارو هم عالی کرد تا ما بتونیم لذت ببریم. حسابی با دایی بازی کردی و مدام براش عشوه میمودی!!!!!!!!!!!! (این عکسو به خاطر داییت میذارم که عاشقش شده بود!!!!!!!!!!!!)


تو ماشین رفت و برگشت اصلا اذیت نکردی و من خوشحالم که تو اینقدر پسر خوبی شدی! دیگه با بابا قراره زود به زود مسافرت بریم. 

اینجا تو ماشین داری بازی میکنی!( خدا خیر پوشکتو بده که تو راهبندون جاده کیاسر سرتو گرم کرد!)

همزمان با راه رفتن هم چهار دست وپا کردی! اینقدددددددددددر من بچه در حال چهار دست و پا دوست دارم ! تا چهاردست و پا میکنی دلم میخواد بپرم و بخورمت! ولی هنوز دو قدم نرفته بلند میشی و راه میری! آخه چرا اینقدر دیر چهاردست وپا کردی و نذاشتی من لذت ببرم؟!!!!!

روز به روز هم رابطه ات با پنبه بهتر و قشنگتر میشه! امروز که سرتو میذاشتی رو شکم پنبه و مثلا لالا میکردی!!!!! حیف دوربین دستم نبود از این لحظه قشنگ فیلم بگیرم!!!!

عاشق راه رفتنت ام... اینقدر کوچولویی! اینقدر ناز تاتی میکنی! امروز برات کفش بوق بوقی گرفتم کلی باهاش راه میری و ذوق میکنی. کفشتو خیلی دوست دارمممممممممم چون اولین کفشیه که باهاش راه رفتی.

تااااااااااازه پارک هم میری. ظهرها که هوا خوبه و آفتابه 3 تایی میریم پارک و تو تا میتونی راه میری! زمین هم چمنه و نرم، دیگه اگه بیفتی دردت نمیگیره. اینقدر بامزه تو پارک راه میری! با اون همه لباس مثل یک گوله نمک خوردنی میشی.

لینک تاتی تاتی کردن آرتین:

http://uplod.ir/7qvrz84pbvcs/New_-_M4H04795.avi.htm

 

خلاصه که این روزا خیلی آروم و قشنگ داره میگذره و من از همیشه شادتر و سرزنده ترم...

خدایااااااااااااااااااااا عاشقتممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

لیلا جواهری
2 بهمن 91 16:42
سلام من مامام آراد و آرین هستم و از دیدن وبلاگتون لذت بردم. خدا پسر کوچولوی نازتون رو حفظ کنه. اگه دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید.
زهرا مامان صدرا
3 بهمن 91 13:05
عزيزم خدا قربون اين جوجوي ناز بشم من كه انقدر داره شيرن كاري از خودش در مياره غزال جونم خداروشكر كه بهتون خوش گذشته و انشاله هميشه به سفر خير عكسه سه نفريتونم كه محشره محشر با اون پشت ضمينه عاليش انشالله خدا هميشه در كنار هرسه تون باشه مواظب جوجو باشششششششششش
عمه جون
3 بهمن 91 19:24
وااااااااااییییییییی قربونش برم باورم نمیشه خدااااااااا چقد بزرگ شده عشقم کلی ذوق کردم عکس و فیلم راه رفتنتو دیدم آرتینم عاشششششششقققققتمممممممممممممممم کوچول موچولو
مینا مامی لیانا
3 بهمن 91 19:33
آخی عزیزممممم رسیدن بخیر ایشالا همیشه به سفرای خوب خوب و خوش آبو هوا....جوجوی منو نگاه کن چه راهی میره عزیزمممم ماشالله هزارماشالله فیلمشم خیلی بامزه بوددد از طرف من ببوسش غزال و فشارش بده حسابی
عسل
4 بهمن 91 12:18
يعني من نميدونم چرا انقدرررررررررر دوست دارم؟؟؟؟ عشقمي نمك خان قربون اون تاتي كردنت بشم الهي هميشه زنده و سالم باشي و مامان خوشگلو مهربونت لذت ببره
مامان آوينا
4 بهمن 91 14:52
واي عزيزم قربون اون تاتي كردنت سفر بخير ايشاا... هميشه هميشه خوشحال باشين و در گردش و تفريح
سیا کیا
4 بهمن 91 17:54
بخورمتتتتتتتتت جیگررررررررررررررررررررررمممممممممممممممم چقدر سفید بهش میادددددددددددد اینو از عکسی که پنبه کنارشه فهمیدممممممم الهییییییییییییییییییی واقعا زندگی رو خشنگگگگ میکنن ولی من از بی خوابی نالانمممممممممممم گریههههههه ببوس این عسلمو واسممممممم در ضمن خیلییییییییییییی خوشمل مینویسیا مامی خوشگلههههههههه
مهسا(مامان هستی)
5 بهمن 91 0:45
واااااااااااااااااای خداااااا دلم میخواد این آرتین و بخوووووووورمش یعنی من عااااااااااااااششششق این فسقلیم روزی نیست که من به یادش نباشم
مامان نیکادل
5 بهمن 91 12:04
ای جونم آرتین جوجوی خوشگل هزار ماشالله به راه رفتنت خاله جون دیگه مردی شدی واسه خودت مامانش ایشالله همیشه به مسافرت بووووووووووووووووووووس
بیهق و حلیم!!!!!!
5 بهمن 91 22:07
ماشالا ماشالا چه بزرگ شده این جگر خوشتیپ و خشگل من به به مسافرتی هم که هستی خیلی دوست دارم بغلت کنم با هم بریم پارک و... ای کاش بعضیا کمی به فکر سلامتی تو بودن،اون گربه فقط مریضی و... میاره باید هرچه سریعتر بدنش به کسی!!!!! پ ن: حسودیم درد گرفت!!!!!
هما
6 بهمن 91 2:17
واي چه حس خوبي دارم وقتي مي خونم تجربه هاي قشنگ مادر شدنتون رو. ايشالله هميشه خوش باشيد و سلامت.
محمد حسین
6 بهمن 91 14:50
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا دوست دارم لینکم کنی تا بیشتر با هم دوست بشیم... بهم سر بزن...نظر یادت نره
پگی مامان رادین خان
6 بهمن 91 15:47
ماشالااااااا به این وروجک شیرین عاشق تاتی کردنتم جیگر طلا
آسمونی ها
8 بهمن 91 11:35
قدم هات سبز پسر خوش قدم
راحله
9 بهمن 91 11:24
جوووووووووووووووونم مموشک خوشکل من
درنا(مامان محمدرهام)
10 بهمن 91 15:18
واااااااااای غزال الان که عکسارو دیدم موبه تنم سیخ شدقربون تاتی تاتی کردنش بشم من افرییییییین چه پسر خوبی هستی ارتین جون خاله که باپنبه مهربونی وهواشو داری
مولود
10 بهمن 91 15:57
چه عکسای خوشگلی,غزال جونم ایشالا همیشه درگردش خوش باشین عزیزم قربون راه رفتنت بشم عسلم هزار ماشالا
soli
15 بهمن 91 15:53
جیغغغغغغغغغغغغغغغغ اینجا جیغ زدن داشتتت چه بلا شده راه افتاده دیدی غزال خانم ارتین خانمون از همه زد جلو دخملی ما هنوز 7 قدم میره بقیشو چهار دست و ÷ا ترجیح میده تنبکی واسه خودششش جونم چه کیفی کردم و کلی جیغ زدیم به همراه شوشو خان که روی بخاری نیفتههه خدا نکشتت .. به منم یاد بده دیگه فیلم بزارمممم بابا راستی تیری÷ شمالیت منو کشتههه جیغغغغغغغغغغغغ که چرا خبر نمیدی میای
سارينا مامان آرمان
18 بهمن 91 22:53
سلام دوست گلمممممممم...جدي آرتين راه ميره بدون كمك؟خيلي خوشحال شدممممممم
راستي براش جش تولد ميگيري؟؟؟؟؟غزال آرتين خيلي داره شبيه شوشويت ميشه


آره بابا بر خلاف فکری که میکردم سه روز مونده به ده ماهگیش راه افتاد!!!! الانم میدوه دیگه!
تولد که حتما میگیرم ولی نه مثل تولد آرمان عالی و تک! فکر کنم خصوصی بگیرم.
ای بابا میبینی چقدر شبیه همسری شده!!!!!!! روز به روز شبیه تر میشه . خلاقشم شبیه همسری شده!
آرمان و ببوس
سیا کیا
19 اسفند 91 0:13
یک سالگیت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک عسلمممممممممممممممممممممم ایشالا 120ساله شی قند عسللللللللللللللللللللللللللللللل هوار تاااااااااااااااااااااااااا بوسسسسسسسسسسسسسس واس تو شیرین زبوننننننننننننن