آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

آرتین........ نگو یک دسته گل!

1391/9/13 16:51
نویسنده : غزال
478 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا کی گفته آرتین کچله؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نخیر! آقا آرتین امروز تشریف بردن آرایشگاه باباش و موهای خوشگلشو کوتاه کرد!

الهی قربونت برم که با اب پاش سرگرمت کردیم تا آقای ارایشگر بتونه موهاتو کوتاه کنه! تازه اقای آرایشگر گفتن هر ماه ببریمت و موهاتو سر و سامون بدیم! حالا هی بگین پسر من کچله ! والا..........

خب اینم دسته گل خوشمزه مامان( البته بعد حموم به علت کلاه سر کردن موهاش خراب شد! وگرنه خیلی خیلی خوشمل شده)

الهی قربوووووووووووون اون خط ریش بی مو و کچلیت بشم

پسر گلم این روزا خیلی خیلی شیطون شدی! دیگه نمیشه کنترلت کرد! همش زیر مبلی و یا دنبال لب تاپ منی  و نمیذاری هیچ کاری بکنم!

تاآهنگ حسنی و میذارم برات شروع میکنی رقصیدن! حتی وقتی خودم برات میخونم هم میرقصی و دست میزنی! موش موشی میشی و وقتی اینکارو میکنی دلم میخوااااااااااااااد گازت بگیرم! الانم همش میگفتم موش شو تا عکس بگیرم ولی دوربینو میخواستی! منم ندادم و گفتم تا موش نشی نمیدم! تو هم یک موش اجباری شدی !!!!!!! الهی قربون اون قیافه ات بشممممممممممم

از من میگیری و بلند میشی و یهو خودتو پرتاب میکنی رو من و میخندی! در کل غیر قابل کنترل شدی مادددددددر!!!!!!!!!!

وقتی سینه خیز میری یهو خودتو به پشت میندازی و کله ات میخوره زمین و تاپ صدا میکنه و خودت میخندی!!!!!!!!!!!!!!!!

این هفته به هیچ عنوان غذا نخوردی! نمیدونم چیکار کنم. انواع غذاهارو درست کردم برات ولی دهنتو محکم میبندی و فقط ماست میخوری! حالا برای چک آپ 9 ماهگیت که بریم دکتر باید بپرسم چیکار کنم با تو پسر بد غذا!!!!!!!!!!!

مدام هم داری گازم میگیری! خوبه هنوز دو تا دندون داری! خدا به خیر بگذرونه! هر کاری میکنم نمیذاری از دندونای نازت عکس بگیرم! بالاخره یکی گرفتم اونم اینجوری شد!!!!!!!!!!!!!

تو ماشین هم اصلااااااااااااااااا بغل من نمیشینی و میخوای بری تو بغل بابا و من مدتی هست که شدم راننده پدر و پسر!

شبا هم بسکه شیطون شدی نمیشه راحت بخوابونمت و 11 الی 12 میخوابی!

خلاصه که این روزا شیرین عسلی شدی برای خودت و من و بابا هر ثانیه خداروشکر میکنیم که تورو داریم!

 عاشقتم وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بابای ملیسا
13 آذر 91 20:03
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
مینا مامی لیانا
14 آذر 91 13:40
وای عزیزممممممممممممممممم مبارک باشه جوجوی نازم قربون اون خط ریشت برم با خط ریش پسملت پز میدی من دلم پسر میخواد قربون اون موش شدنت برم جیگرممممممم الهی چقدر دندون موشیاش بامزه اس ..لیانا که هتوز از دندون خبری نیست عاشقتونممممم
زهرا مامان صدرا
14 آذر 91 15:57
عزيززززززززززززززم قربون اون وروجك كي گفته جوجه ما كچله هاهاهاهاهاهاها تازه كلي هم خوشكلو بانمك و شيطون و جيغ جيغو هم هست من عاشق موش شدن اين وروجكام غزال مواظب باش با دندوناش پنبه رو گاز نگيره مبارك باشه اصلاح موهات ايشالله اصلاح داماديت
درنا(مامان محمدرهام)
15 آذر 91 10:55
وای غزال 11-12 که خوبه رهام زودزودش 12 میخوابه یعنی عاااااااااااااااشق اون عکس اخریم طفلی پنبه رهام هم خیلی موهای فیدلو میکشه واسه همین مجبورم موهای فیدلو هی کوتاه کنم
soli مامان ادرینا
15 آذر 91 14:27
به به گل پسر چه جیگری شدهههههه چه بهش میاد موهاشو کوتاه کردین آقا شدی آرتین جونم .. چه عکسای دلمووووووووووووو اب کردی غزال ... دلم براش پر کشید بابا ... بخورم من او لپاتووووووو عزیز خاله .. مامانش دلم برات تنگولیده بابا .. اینم واسه مامانی
مهسا(مامان هستی)
16 آذر 91 0:38
واااااااااااااای غزالی عالیییییییییییییی بود کلی کیف کردم دوستتون داریم (منو هستی )
lمامان نسرین
19 آذر 91 11:46
ای قربونت برم که دیگه آرایشگاهم میری جیگر من بووووووووووووووووس
سیا کیا
19 آذر 91 15:55
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم چقدر ماهههههههههههه شدییییییییییییییییییییییی دلم واست یه ذره شده بود وقت نمیکردم بیام نتتتتتتتتتتت ای جونممممممممممممممممممممم چقدر اقا شدییییییییییییییی ایشالا بری و ریشت و برداری عزیزمممممممممممممممممممممممممم افرین به شیطونیات و ........ عسلیییییییییییییییییییییی هوار تا بوس واسه موبور خالهههههههههههههههههه
نفس
21 آذر 91 7:41
قربونت برم الهي فشن من بوسسسسسسسسسسسس
مامان سارا
21 آذر 91 14:37
اااااااااای جون دلم گوگولی ایشاا... آرایشگاه دومادیت عزیزم انقدر آرتین جیگری که بیشتر پست های وبلاگشو خوندم ( اونم سر کار !!) ولی همشو سر فرصت می خونم . از طرف من ببوسش راستی سلام ببخشید یادم رفت
پروانه مامان آوین
22 آذر 91 14:06
وای قربون آرتین مو دارم بشم ههههههه. غزال این پسر شیطون بلا که دهن گربه رو صاف کرده
مامان نیکادل
25 آذر 91 10:37
وای که چقدر ناز موش موشی میشی آرتین خاله ماشالله هزار ماشالله به این گل پسر خوشگل و دوست داشتنی مبارکه موهات عزیزم انشالله دومادیت
عمه جون
28 آذر 91 21:17
اووووووخ عشق منی توووووو با اون خط ریش خوشگلت )