آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

شادی...

1391/9/14 21:37
نویسنده : غزال
430 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تمام نیم ساعتی که سه تایی تو ماشین بودیم ... برامون رقصیدی! با آهنگ میرقصیدی و سرتو عقب جلو میکردی و ذوق میکردی و میخندیدی و جیغ میکشیدی..........

من و بابا هم همراهیت کردیم....... میرقصدیدم و میخندیدیم و جیغ میکشیدیم................. برامون مهم نبود آدمای بیرون چی فکر میکنن........... انگار تو آسمونا بودیم

چقدددددددددددددر احساس خوشبختی کردم

چقدر دوستت دارم.......... چقدر دوستتون دارممممممممممممممممم

خداااااااااا چقدر دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

9 ماهگیت مبارک عزیز دردونه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

بابا
14 آذر 91 22:09
ووووووووووووووووووووووووووووو چققققققققققدر خوش گذشت پسر طلای خودم چقدر رقصیدی بابایی جونم، یک عالمه انرژی گرفتیم. تازه دیدی مامانی چه ذوقی به خرج داده! به خاطر تو چه کارا که نمی کنه. دوستون دارم عزیزای دلم.
درنا(مامان محمدرهام)
15 آذر 91 10:58
ایشالا همیشه شااااااااااااااااااد باشی دوست خوبم
soli مامان ادرینا
15 آذر 91 14:28
ای جونم مبارکه 9 ماهگیت عزیزم .. افرین مامان هنلمند ... همیشه به شادی باشی عشقممممممممممم .. فدای اون نگاهت
مینا مامی لیانا
15 آذر 91 17:18
قربون اون دل کوچیکت بشم من خوش اخلاقه من که با اومدنت خوشبختی و شادی مامان و بابا رو صد چندان کردی..همیشه شاد و سلامت باشین انشالله...9 ماهگیت هم کلی مبارک
مهسا(مامان هستی)
16 آذر 91 0:33
همیشه به شادی و تفریح و جییییییغ الهییییییییییی قربون این وروجک بشم من
زهرا مامان صدرا
16 آذر 91 15:46
9ماهگيت مبارك جوجو ارتين خان واقعا غزال ادم براي خوشحالي بچش از هيچ كاري دريغ نميكنه انشالله هميشه جمع سه نفرتون همين جوري شاد و خوش و رقصون باشه
خاله فریبا
17 آذر 91 10:07
اووووووووف بابا جیگر خاله چه کارا که نمیکنهههههه....از کی تاحالا میرقصی من خبر ندارمممم...خاله پس یه پارتی بیا با هم بریم دیگه:-D هیییی که نمیدونی چقدر دلم واست تنگ شده.از این امتحانا کی راحت میشم خدا میدونه فقط.مواظب خودت باش عشق خاله:-*:-*:-*:-*
ساراي محمدسجاد اينا
19 آذر 91 8:56
سلااااااااااااااااااااااااااااااام به غزاااااااااااااااااااال که از نوشتنت انر‌ژي مي گيرم من. بوووووووووووووووس جيييييييييييييييييييغ جيييييييييييييييييييغ جيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييغ
راحله
19 آذر 91 10:08
عشق خالهههههههههههه قربون اون چشای خوشکلت9 ماهگیت مبارک عشقمممممممممهمیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه غزال جووووونم
مرجان مامان آران
19 آذر 91 21:59
عزیزم چقدر نازو دوست داشتنیه پسر خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ایشالا همیشه خوش باشین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم یه سری هم به مابزنیددددددددد
نفس
21 آذر 91 7:39
غزال نازنينم مباركه 9 ماهگي قند عسلت آرتين قشنگم مباركه خاله 9 ماهگيت ايشالا 120سالگيت گل قشنگم زير سايه ي پدرومادر آرزوي هميشگي من براي شما دل شاد و لب خندون بوسسسسسسسسسسسسسس
ساراي محمدسجاد اينا
22 آذر 91 7:26
راستي يادم رفت بگم که من با رقص در ملا عام مشکل اعتقادي دارم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اگر اونجا بودم حتما جريمه تون مي کردم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آسمونی ها
22 آذر 91 11:17
وای پس چه پارتی داشتید سه تایی!!!
منصوره مامان ماهان
23 آذر 91 1:07
عزیزم آرتین جونم 9 ماهگیت مبارک خوشملم. ماشالله به زلفای پر پشتش !!!!!! ماشالله . قربون اون نگاه کردنت برم موش موشی بوس.
مامان نیکادل
25 آذر 91 10:35
وایییییییییییییییی غزال من میمیرم واسه رقص این فسقلی ها بوووووووووووووووووس واسه آرتین جونم و مامان گلش انشالله همیشه شاد و سرحال و خوشبخت باشید
مامان حسنا
4 بهمن 91 14:05
ماشالا چه گل پسری عزیزم دخملم 4 ماهه شده خوشحال میشم به وب دخملم بیای