آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

وروجک مامان!

1391/9/6 21:57
نویسنده : غزال
360 بازدید
اشتراک گذاری

موش موشی مامان! سلااااااااااااام

الهی من قربونت برم که امروز بالاخره دست از تنبلی برداشتی و سینه خیز رفتی! اونم به خاطر چی؟ به خاطر دمپایی بابا! چند روزی بود در حد یک سانت و دو سانت خودتو میکشیدی جلو ولی امروز خیلی حرفه ای سینه خیز رفتی و به هر چی خواستی میرسیدی ولی زود خسته میشی و گریه میکنی! الهی فدات بشم که اینقدر زود داری بزرگ میشی و من خیلی خوشحالم. هر چند میدونم دلم برای این روزا خیلی تنگ میشه.

دندونای کوچولوت هم دیگه وقتی میخندی قشنگ دیده میشه و تازه انگشتمو که گاز میگیری رد دو تا دندون ناااااااااااااااز میفته روش  که من مدام بوسش میکنم ... وای که از بغل کردن و بوسیدنت سیر نمیشممممم

تعطیلات رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ (مامان و بابای بابا جونت) شمال. خیلی خوش گذشت و اوناهم از دلتنگی در اومدن و منم تونستم استراحت کنم . تو این مسافرت اصلا اذیتم نکردی و خیلی خوش گذشت. دریا هم رفتیم و هوا سرد بود ولی تو حسابی کیف کردی و عاشق دریا و موجهاش شده بودی.

خب بریم سراغ عکسا:

عکسای اولین سینه خیز رفتن:

اینم عکسای شمال

فرشته ناز من

در آخر هم یک عکس دو نفره ( البته مال یک ماه پیشه) از تو و دختر خاله نازت برلیان

خدایا .......... شکرت............ دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان طاها
6 آذر 91 22:52
...........#.#.#.#......#.................#... ........#...........#.....#.................#... ......#.............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... .......#............#.....#.................#... .........#.#.#.#.#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.......#..............#.... .....................#.........#..........#...... .....................#............#.#.#......... .................................................... هــــســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. بااحترام دعوتید....منتظرحضورگرمتون هستم
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
آسمان مامان طاها
6 آذر 91 22:53
آخ جون هورااااااااااا بالاخره تنبل کلوپ سینه خیز رفت ای جونمممممممم
سیا کیا
7 آذر 91 14:38
: ای جونم ارتینننننننننننننننننننن که دلم واسش یه ذره شده بودددددددد خاله فداتتتتتتتتتتت هر روز خوردنی تر میشی کهههههههههههه غزال دل منم واست تنگولیده افتار نمیدی بیای کلوپ کهههههههههه ارتین جیگرمو واسم ببوسX
ساراي محمدسجاد اينا
7 آذر 91 14:58
غزاااااااااال البته اگر توجه کني خيلي هم زود نيست بزرگ شدنشااااااااا ههههههههههههههه 10 ماهگي سينه خيز رفت نفس خاله دوستش دارم جيگرمو... غزال آفرين که برديش لب دريا اونم توسرما
مامان شروین
7 آذر 91 15:35
سلاااااام بر غزال بانوی خودم و نی نی گولوی خوردنیش دل منم براتون تنگ شده بود خواهر.قربونش برم آرتین حسابی آقا شده هااااااااا.با اون کلاه زمستونیش حسابی خوردنی شده بووووووووس بوووووووس واسه آرتین کوچولو و مامانش
مینا مامی لیانا
7 آذر 91 17:13
به به عزیزای من رسیدن به خیر....ایشالا همیشه به گردش و خوشی و مسافرت سینه خیز رفتنتم مبارک. اما خاله حالا برای یه نون خامه ای و شکلاتی و بستنی و چیزی بابا اخه دمپایی که خوشمزه نیست
زهرا مامان صدرا
7 آذر 91 22:06
به به تنبل خان مباركه جيگرتو خاله كه انقدر ناناز شدي ايشالله هميشه به سفر
مامان پگاه
7 آذر 91 22:43
عزیزممممممممممم بالاخره از ددر اومدی مبارکه تنبل خان چه جیگیری شدی غزال یه کوچولو صورطتش لاغر شده نه؟
مهسا(مامان هستی)
8 آذر 91 18:52
به به بالاخره تنبل خان هم راه افتاد مباااااااااااارکه عزییییزم همیشه به سفر و شادی غزاااااااااااالی دلم برات یه زره شدهههههههههه
خاله یاسی
9 آذر 91 23:45
عشق خاله
soli مامان ادرینا
11 آذر 91 11:27
مبارکهههههههههههه سینه خیز رفتنت خاله بالاخره مامانی ذوق سینه خیز رفتنتو کرددددد .. بخورمت مموش خاننن ناقلا اومدی گرگان ولی اشکال نداره بخشیدمت ارتین جونم به کی داری اینجولی نگاه میکنی میخوای با دمپایی بزنی خاله قربونت دلم باز شد دیدمت .. این مموش منو بوس بارون یادت نره مامانششششششششش ایندفعه بیشتر بمون تا این مموش خوردنی رو ببینم .. وگرنه قهلم باهات ..
مامان نیکادل
11 آذر 91 11:39
به به مبارکه سینه خیز رفتن آرتین خان انشالله همیشه به سفر و خوشی بووووووووووووووووووس واسه غزال جون و آرتین جوجو
راحله
11 آذر 91 15:33
عزیزززززززززززز دلم سینه خیز رفتنت مبارک گوگولی خاله: میبینم که رفتی شمال و کلی هم خوش گذشته خوش باشین همیشه هزازتا
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 0:58
مبارک عزیزممممممممممممم...به مامان بگو حالا کجاهاشو دیدی بزار چهار دست و پا بره دیگه نمیتونی بگیریشششش آرتین خوشبحالت کلاه میزاری سرت این آرمان نه کلاه نه جوراب نه کفش هیچی نمیخاد روانیم کرده تو این سرمااااا
مامان نسرین
13 آذر 91 13:03
به به ماشالله به ارتین جون که سینه خیز میره بوووووووووووس عزیزم بالاخره دندوناتم دراومد مبارکهههههههههههههههه من بی خبر بیدممممممممممممم
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
14 آذر 91 21:31
ماشالله ... من دورت بگردم عشق من... چشم دشمنات کور باشه انشالله