آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

موش کوچولو دندون دار میشود!!!!!!!!!!!!!

1391/8/27 20:07
نویسنده : غزال
390 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون اون دوتا دندون کوچولوی سفیدت بشم من!

دیشب همش تو خواب غر میزدی و نق میزدی و گاهی ددددد و ببببببببب با عصبانیت میگفتی! کمی هم پاهات سوخته بود و منم مجبور شدم بازت بذارم و تو هم حسابی از خجالت تشکمون در اومدی!!!!!!!!! خلاصه که امروز تو بغلم بودی و داشتیم با هم بازی میکردیممممممممم و تو غش غش میخندیدی! که یهو دیدم دو تا دندون کوچوووووووووووووووووووولو رو لثه های صورتی قشنگت برق میزنه!!!!!!!!! با انگشت لمس کردم دیدم بعله!!!!!!!!!!!!! موش کوچولو دندون دار شده و ما خبر نداشتیم! بابایی کلی ذوق کرد و بغلت کرد و هی نگاه میکرد و نمیدید و هر کاری میکردیم نمیذاشتی ببینیم تا اینکه من قاشق فلزی آوردم و گذاشتیم تو دهنت! یهو دیدیم صدای تق تق میاد!!!!!!!!!! بابا میخندید و قربون صدقه ات میرفت!

"دقیقا در 8ماه و 12 روزگی گل نازم، دندوناش بیرون زد"

امروز خونمون و سند زدیم و دندون تو هم مصادف شد با سند زدن خونه خودمون! قربون پا قدمت برم که از وقتی اومدی همه چیز داره بر وفق مرادمون پیش میره...

راستی عشقمامان! یک هفته ای میشه با همه بای بای میکنی! تو ماشین با هر کی رد میشه بای بای میکنی و همه باهات بای بای میکنن! صبح هم که از خواب پا میشی بای بای میکنی! تو خواب هم دس میزنی! نمیدونم چی خواب میبینی وروجک! کلا خیلی خیلی شیرین شدی طوری که دلم میخواد قورتت بدممممم!

الان هم مثل فرشته های ناز خوابیدی... امیدوارم بقیه دندونات به راحتی در بیاد و اذیت نشی

بی نهایت دوستت دارم...

خدایا.............. بازم ممنون................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سارینا مامان آرمان
27 آبان 91 18:37
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک خیلی خوشحال شدم خداییش خیلی اذیت میشید تا یه دندونتون در بیاد اما چاره نیست خاله جونم انشالله برای دندونای بعدیت اذیت نشی
مهسا(مامان هستی)
27 آبان 91 21:50
مرواریدات مباااااااااااااااااااااااارک قربونت برم من هستی من هنوز دندون در نیاورده ولی اشکالی نداره هرچی دیرتر بهتر
آسمان مامان طاها
28 آبان 91 8:08
غزال جونم بالاخره تنبل کلوپ دندون در اورد مبارک باشه قربون ارتین که با این دندون واقعا خوردنی میشه ها از قول من یه گاز محکم ازش بگیر
خاله فریبا
28 آبان 91 10:29
الهی من قربونت بشممممم با اون دندوووونات خاله جووووون.یعنی منتظرم ببینمت.دیگه از پیرمردی درومدی خالههه:-D عشق خاله دلم برات یه ذره شدهههه...همش به صبح جمعه فک میکنم که تو صلح از خواب پا شدیو با غر غر دد بب میگفتیو انگار داشتی واقعا حرف میزدیو غرغر نیکردی بعد که مامان اوردت بیرونو مارو دیدی خندیدی.عزیییییزم.عاشقتم خالهههه جوووون:-*:-*:-*:-*:-*
مینا مامی لیانا
28 آبان 91 13:04
وای عزیزمممممم دندون کوچولوهای خوشگلت مبارکککککک هوراااااااااااااااااااااا ایشالا باهاشون غذاهای خوشمزه ای که مامان غزال درست میکنه بخوری و چاق و چله بشی جوجوی نازمممم
زهرا مامان صدرا
29 آبان 91 12:48
مبارك باشه جوجو مرواريدات مامانش از جوجوي با دندونم عكس بزار
پگاه مامان آرتین
29 آبان 91 18:08
مبارکه عزیزم.با ش چیزای خوشمزه بخوریدوست دارم
مامان نیکادل
30 آبان 91 0:12
هوووووورررررررررررررررررراااااااااااااااا مبارکه مبارکه بالاخره گل پسرمون دندون دار شد از دندونای دخمل من که هنوز خبری نیست
مولود مامان ریحانه ورادین
30 آبان 91 9:16
غزال جونم,مبارکههههههه هم مرواریدای آرتین جون وهم خرید خونه,خدارو شکر که صاحب خونه شدین باورکن ازوقتی که گفتی همش دعا میکردم. واقعا این فرشته های کوچولو با قدم نازشون زندگی رو پر برکت وقشنگ میکنن,غزال جونم آرتین جون رو محکم ببوس
ساراي محمدسجاد اينا
30 آبان 91 22:51
جيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ هـــــــــــــــــــــــورا به به مبارکه... مخصوصا اين ديد خوبت که نسبت به خوش قدم بودن شازده داري...آفرين غزولي جونم... عاشق باباي کردنشونم وووووووووووووووووووش
راحله
1 آذر 91 21:55
عزیز دلم مروارید مبارککککککککککککککککککککککککککککککک خونه هم مبارکتون باشه دوست دارم هزارتااااااااااااااااااااااااا