آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

هشت ماه تمام..... خداروشکر

1391/8/14 14:02
نویسنده : غزال
465 بازدید
اشتراک گذاری

هشت ماه گذشت از با هم بودنمون! و چه خوش گذشت! درسته خیلی سخت بود ولی اینقدددددددددر شیرین بود که الان هیچی از سختی هاش یادم نمونده!!!!!!

این ماه ، ماه سختی بود ... گلم مریض شد و اسهال و استفراغ گرفت! الهی بمیرم برات عزیزم که اینقدر معصومی! دلم برات کباب بود ولی خداروشکر 3 روز بیشتر طول نکشید. دست مامانی جون( مامان خودم) درد نکنه اومد و کلی بهمون رسید آخه من و تو و بابا هر سه مریض شدیم! خیلی بد بود خیلیییییی...

اون سه روز اصلا حال نداشتی حتی روروک سواری هم که میکردی اول یک هل محکم میدادی و بقیه شو پاهاتو بالا میدادی و سر میخوردی!  الهی مادر به فدات بشه  تو این مدت فهمیدم طاقت آخ گفتنتو ندارم... داغون شدم! شب اول که همش گریه کردم خیلی بد بود! میدونم باید قوی باشم ولی واقعا سخته عزیز دردونه ام و بی حال ببینم. خدا همه نی نی ها رو سالم نگهداره.

اینم مدرک از ناراحتی و غرغرات

الهی بمیرم برات گل نازم

خداروشکر که الان خوب خوبی و اشتهات هم خوب شده. عاشق بیسکوییت مادری! سوپ جو هم دوست داری ولی خب همه اینارو در حد چند قاشق میخوری! همچنان عاشق ماست و میوه هستی. به زرده تخم مرغ هم حساسیت دادی و تا ماه آینده نباید بهت بدم. خیلی وروجک شدی. عاقل شدی ... بزرگ شدی. همه چیو میفهمی . خیلی خوشحالم که داری بزرگ میشی.

تو خونه یک جای مخصوص برای نشستن و بازی کردنت درست کردیم که البته نهایت 10 دقیقه تو اونجا بند بشی !

دندونای پایینت هم سفید شده و باد کرده. دیگه فکر کنم کم کم موش موشی با دندون بشی!!!! مطمئنم دلم برای خنده های بی دندونت تنگ میشه! عاااااااااااشق خندیدنتم عشقم

چند روزی هم رفتیم مشهد و خیلی خوش گذشت هر چند من بدجور مریض شدم و هنوز هم درگیرم! همش خدا خدا میکنم تو نگیری وگرنه دق میکنم! دیگه طاقت مریضی و بی حالی تو رو ندارم نازنینم.

عروسی هم دعوت بودیم و رفتیم درسته حالم خیلی بد بود ولی خوش گذشت و مهمتر از همه اینکه تو خیلیییییییییییی خیلی پسر آقایی بودی و خیلی آروم بودی و اصلا اذیتم نکردی! خیلی خوشحالم. احساس میکنم کم کم زندگی داره مثل قبل میشه و صد البته شیرین تر از قبل!

اینم آرتین من در آستانه 9 ماهگی میون عروسکای مورد علاقه

عاشقتم....همیشه بخند گلم

دقیقا وحشتناک ترینشونو انتخاب میکنی و میخوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آرتین در حال شیر سواری

آرتین و ماشین دیوونه! خیلی این ماشین و دوست داری! مامانی جون برات خریده و حسابی سرگرمت میکنه! البته بیشتر از تو بابا و سرگرم میکنه نیشخند

الهی من بمیرم که لپات آب شد تو این مریضی... خدایا آرتینمو به تو میسپرم... مواظبش باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سارا (مامان درسا)
14 آبان 91 19:50
سلام غزال جونم خواهر سر نمیزنی نمیای و نمیگی و نمیپرسی آخی بگردم واست که هم خودت و هم گل پسلمون مریض شدین میدونم خیلی سخته که نی نی هامون مریض باشن ایشالا دیگه پیش نیاد و خودت هم زودی خوب بشی عزیزم این شازده پسلمون رو ببوس
soli مامان ادرینا
15 آبان 91 0:38
جونم ارتین جونم خدا رو شکر که بهتری عزیزم ماشالله بزرگ شدی عزیزم غزال جونم دل منم برات تنگ شده این دندون دراوردنشون خیلی سختههههه ادری که اب شد ایشالله که پسرمون اذیت نشه دونه دونه مرواریداش بزنه بیرون.. خدا نکشتت غزالللل این ماشین دیوونه ادری هم داره بابای ادری به اسم ادری به کام خودش گرفتههه ... مامانی به پسر نازمون برس تا لپاش دوباره گل کنه ناراحت نباش .. یه عالمه ببوسشش برام فدای این شاه پسرررررررررررررر
زهرا مامان صدرا
15 آبان 91 12:00
هشت ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله هیچ وقت دیگه مریض نشی خاله
آسمان مامان طاها
15 آبان 91 12:08
الهی قربونت برم چقدر ناز شدی تووووووووو جوجوی من بوس گنده
مینا مامی لیانا
15 آبان 91 17:17
ای جونمممممممممممممم خوشگلم ایشالا دیگه هیچوقت مریض تشی عشقممممممممممممم لپای خوشگلتم با این شیری که مامانت با این همه احساس و محبت بهت میده دوباره چاقالو میشه .
راحله
15 آبان 91 21:06
خاله جون الهی قربونت برم تا حالا گریه ت رو ندیده بودم حتما خیلی اذیت شدی که لپ هات هم آب شده آخی دلم خیلی برات تنگ شده بود خوشحالم که بهتری جییییییگر غزال جونم من لازم نیست برم سر کار فقط مدرکمو گذاشتم واسه همین حقوقم خیلی خیلی کمه ولی چاره ای ندارم.در عوض با هوراد جونی تو خونه هستم میبوسمت عزیز
پگاه مامان آرتین
16 آبان 91 10:05
عسل پسر چقدرعروسک داری.چرا گریه می کنی عروسک غزال جون حسابی ببوسششششش.÷سرگل منم که موهاش بوره http://artinjan90.niniweblog.com
نفس
16 آبان 91 13:37
عاشقتم آرتينم .8 ماهگيت مباركه عسيسمممممممممممم الهي 120 ساله بشي خاله.دوست دالممممممممممممممم زيادددددد.غزال جونم اشكال نداره دوباره لپاشون درمياد.بوسسسسسسسسسسس
lمامان نسرین
16 آبان 91 13:40
هشت ماهگیت مبارک عزیزم خداروشکر که خوب شدی .مامانش ناراحت نباش دوباره گردالو میشه پسرمون تنش سلامت . جیگرتو برم من که اینقده نانازی تو بوووووووووووووووووس
عمه جون
16 آبان 91 17:15
نازی چقد بزرگ شدی عمه جون... کلی دلم برات تنگ شدهههههههههههههههه
مهسا(مامان هستی)
18 آبان 91 13:44
الهییییییییییییییییییییییی قربونت برم من ماشالااااااااااا هزار ماشالااااااااااااااااااااااااا
مولود مامان ریحانه ورادین
20 آبان 91 19:52
قربونت برم آرتین جون چراااااا اینقدر لاغر شدی گلم,غزال جونم خدارو شکر گل پسرمون بهتر شده ایشالا همیشه خوب وخوش باشین,دست مامان هم درد نکنه,خدا همه ی مامان وباباها رو برامون حفظ کنه,قربون گریه هاش الهی فدات شم آرتین جون
نفس
13 آذر 91 14:27
عزيز دلم بميرم برات شرمنده ام كه نميتونم زياد بهت سربزنم.عاشق خودت و مامانتم .ايشالا ديگه مريض نشي ماه من .بوسسسسس از طرف آرشينا و خودم