آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

اندر احوالات آرتین خان :-)

1391/7/17 19:58
نویسنده : غزال
491 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبررررررررررررررررررررررررررر

آرتین بالاخره شیشه خورد! اونم چه شیشه ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

( دقت کنین از پستونک ها به عنوان صدا در آور!!!! داخل شیشه استفاده میشه!!!!!!!!!!!!!)

خیلی خوشمزه ست!!!!!!!!!!!

دستت درد نکنه مامان عجب شیشه ای بود!

خب پسرم حالا نوبت پرده برداری از ماشین مورد علاقه اته!!!!!!!!! راستش دیدم این روروک دیگه ارزش نگهداشتن نداره و نمیشه به کسی داد برای همین گفتم عکسشو بذارم تا یادگاری بمونه! ما بهش میگیم پیکان!!!!!!!!! یعنی عاشق پیکانتی اونم از نوع جوانان!!!!!!!!

جوجه حون! این روروک قضیه داره. این یک کادو بود که یکی از اقوام بابا تو جشنی که برات گرفتیم کادو آورد و ما فکر نمیکردیم استفاده کنیم آخه برات روروک گرفته بودیم! ولی از اونجاییکه خیلی سبک بود و تا تورو گذاشتیم تند تند شروع به راه رفتن کردی و ذوق میکردی! شد ماشین اصلی تو . شال مامانم با چسب سیاه بستیم دورش که به بدنت اسیب نزنه! تازه بعد مدتی دیدم پشت پای کوچولو و لطیفت زخم شده نگو به پایین روروک که تیز بوده میخورده! واسه همین بابا مهندست با درز گیر مشکلو حل کرد!!!!!!!!!!!!!!! خدایی عجب ماشینی داری ها! سیستم تکمیل ! رنگشم که دیگه نگووووووووووووووووو

این عکس و هم میذارم که بعدها نگی چرا روروک بهتر برام نخریدین! اینم بنزت که کنار پیکانت پارکه!

فعلا تنها استفاده ای که از روروک بنز میکنی اینه که میای کنارش و با جغجغه هاش و دکمه هاش بازی میکنی! همین! تازه یکی از جغجغه ها و هم از جا کندی خرابکار کوچولو!

خب  حالا اگه گفتین پشت این خورشید خانوم کی نشسته؟؟؟؟؟؟؟؟

دالی موشهههههههههههههههه

دوستت دارم عزیزکمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

عمو ناصر
17 مهر 91 23:56
یه بنز یه پیکان جوانان ارتینی،عمو نکنه مک لارنی،پورشه ی باز داری و رو نمیکنی جوجو؟ خوب کی با ماشینات بریم مسافرت؟ مووووووووووچ
عسل
18 مهر 91 10:59
منم دوست دارم عزيزكم دلم ضععععففففففف ميره واست بابا پيكان سوار يه سيستم روش ببند حال كنيم دراشم افقي بده بره بالا جيگري ميشيا موووووووووووووووچ
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 11:31
قربون این جوجو غزاللللللللللللللل جیغغغغغغغغغغغغ فکر نمیکنی اون پستونک خیلی خیلی کوچیک باشه ایشالله با بنزت البته واقی بری مسافرت ددر دوور
مامان گلی
18 مهر 91 11:34
به به... چه عکسای خوشگلی..مامان با سلیقه چه بنز و پیکان بانمکی
خاله فریبا
18 مهر 91 20:25
الهیییییییییییییی من فدات بشم که انقدرررررر ماه شدییی خاااله...نمیدونیی چقدر جیییییغ کشیدم عکساتو دیدم الهی قربونت بشم کی بشه زود ببینمت خاااااله
منصوره مامان ماهان
18 مهر 91 23:15
عزیزم ماشالله هزار ماشالله چقدر ناز شدی شما. بنزت چقدر خوشمله پیکانت هم خوبه هااااااااااا ولی دیگه فرسوده شده باید ببری اوراقی بدی ثبت نام کنی برای فراری. توپولوی خاله دوستت دارم یه عالمههههههههه
مهسا(مامان هستی)
19 مهر 91 17:48
الهیییییییییییییییییییییییییییی فدااااااااااااااش جیییییییییییغغغغغغ چه خوردنی شده این پسرههه
مینا مامی لیانا
20 مهر 91 12:18
عجب پیکان خوش رنگی داریا خاله جون. ای وای چقدر چرخ داره بیخود نیست انقدر تند میرونیا. اما منو با بنزت ببر خاله جون آخه ایربگ داره ایمن تره .قربون این پسر جوجوی خودمون بشیم
مامان پگاه
20 مهر 91 14:21
عزیزمممممممممممممم قربونت برم خاله جون با اون پیکانت ههههههه پیکانت دختر پسند بوده ها نکنه دوسش داشتی چون دختر کش بوده هاننننننننننن؟؟؟؟ ولی با بنز بری دخترا بیشتر تحویلت میگیرناااااا بببوووووووووسسسسسسسس
راحله(مامان هوراد)
20 مهر 91 17:30
وااااااااااااااااااااااااااااای عجب شیشه ای!!!!!! پیکانت هم خیلی باحاله!!!! اگه رنگش گوجه ای بود که دیگه محشر میشدً هوراد منم یه تراکتور داره که گهگاهی سوارش میشه(رورئک) و البته یه بنز هم داره هااااااا(کالسکه اش)ولی از بنزش زیاد خوشش نمیاد زود خسته میشه ازش یه بوووووووووووووس گنده تقدیم به عشق خاله جووووووووووون
سارینا مامان آرمان
21 مهر 91 3:12
الهیییییییی من قربون خودت و ماشینات برم حسابی شیطون شدی گلممممم
soli مامان ادرینا
22 مهر 91 9:53
ها ها کاش این جوانان یه رنگ گوجه ای بوددد دیگه اخرش بودد ای جونم باهاش بیا گرگان برین بیرون ههههههه قربون تو دالی موشه برم که اینقدر مموشییی بوس واسه اون لپای خوشمزتتتتتتتتتتت
الهام
22 مهر 91 12:11
آرتین عاشقتم
مامان نسرین
24 مهر 91 23:36
شیشه رو ببین!!!!!!!!!! یعنی اخرم این و خورد ههههههه جیگرت و برم با اون پیکان جوانانت عزیزم
مامان آوينا
25 مهر 91 14:10
خدا قربون اين وروجك برم چه اشتهاييييييييييييييي ماشاا... چه ناناز شدههههههههه
نفس
25 مهر 91 15:38
غزال زیبا و قشنگم سلام پسرت آرتین خیلی ماهه .قربونش برم با اون ماشینهای خوشملش.مثل خودت خیلی ماهه غزال جونم .میبوسمتون دوستون دارم زیاد
راحله(مامان هوراد)
1 آبان 91 8:13
مامان خانوم خبری ازت نیست؟نگرانتم چرا پست جدید نمیذاری؟ گل پسری خوبه؟ غزال جونم باورت میشه اون مدت که نت نداشتم منم خیلی دلم برات تنگ بود.حتی با دیال اپ و کلی دردسر بالاخره تونستم وبلاگتو ببینم ولی نشد کامنت بذارم.خودت و گل پسرتو میبوسم
مامان نیکادل
1 آبان 91 17:35
وای قربون اون شیشه خوردنت خاله چه عکسای قشنگی!! خوش به حالت که دو تاماشین داری بوووووووووووووووووووس
درنا(مامان محمدرهام)
5 آبان 91 2:49
ای جیگرتو رو بخولم مارک شیشت چیه منم واسه رهام بخلم اون همه شیر که مامانت بیچاره میشه تا پرکنه
پگاه مامان آرتین
10 آبان 91 12:18
ای فدای تو بااون شیشه سایز بزرگ.غزال جون پسرت هم اسم پسرم وهم سنشه.من لینکت کردم تا دوستای خوبی برای هم باشنمن دنبال تمام نی نی ایی هستم که اسمشون آرتینه توهم کمک کن http://artinjan90.niniweblog.com
مینا مامی لیانا
13 آبان 91 13:24
غزال جان کجایی عزیزمممم خوبید ؟؟؟ ایشالا همه چی روبراه باشه . دلم براتون تنگ شده . بیا آپ کن دلمون تنگ پسملیه
سارینا مامان آرمان
14 آبان 91 2:21
سلام دوست گلم که منم دلم برات یه ذره شده دلم برا ارتین هم تنگ شده قربونش برم همیشه به یادتون هستم گلم من کلوبمون دیگه کم میرم بیشتر کلوب مامانای آبان 90 میرم شما کدوم کلوب میری بگو تا منم بیام اونجا ببینمت چند بار کلب مامانای اسفند اومدم دیدمت اما رفته بودی