آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

7 ماهگی .........پر!

1391/7/15 17:36
نویسنده : غزال
458 بازدید
اشتراک گذاری

٧ ماهگی هم تموم شد و وارد 8 ماهگی شدی! الهی من قربونت برم که اینقدر شیرینی.

(((((((( باید به اطلاع برسونم پسر تنبل من بالاخره غلت زد! البته از سه ماهگی ماهی یکدونه میزدا ولی دیگه الان تند تند غلت میزنه و خیلی هم ماهرانه! عاشق روروکشه و دیگه باهاش از این سر خونه به اون سر خونه تند تند میدوه و جیغ میزنه و دست میزنه و ذوق میکنه و دنبال پنبه میکنه! پنبه هم فرااااااااار میکنه. در کل با دیدن پنبه ذوقی میکنه که با دیدن من نمیکنه !!!!!!!!!)))))))

غذا بهتر میخوری و ابته سوپتو! فرنی و حریره و دوست نداری یعنی ازش خسته شدی.

شبا خیلی خیلی راحت میخوابی و دیگه نیاز به راه بردن و رو پا گذاشتن نداری ، با هم دراز میکشیم و کلی بغل بغل میکنیم و تو بازی میکنی و بازی میکنی و بازی میکنی و شیر میخوری و عشقولانه میشی و سرتو به بغلم میچسبونی و نگام میکنی و چشماتو میبندی و دوباره نگام میکنی و چشماتو میبندی و میخوابی! اینقددددر خوشمزه میخوابی که من تا یک ساعت بعدش همینطوری نگات میکنم و سیر نمیشم!

هوا هم خیلی خوب شده و کمی سرد. با هم پارک میریم... گردش... تفریح و تو خیلی پسر گلی هستی و اصلا اذیت نمیکنی.

14 مهر( روز دامپزشک)   روز من و بابا بود و با دوستان رفتیم رستوران! خیلی خوش گذشت و به یاد موندنی شد.

عزیزکم ! قند عسلم عاشقانه دوستت دارم و میتونم با اطمینان بگم تو بهترین اتفاق زندگی عاشقانه من وبابا هستی...

خب... بریم سراغ عکسای این ماه

پارک خیلی خوش میگذره!

خصوصا وقتی رو خاکا و چمنا راه میری!

 

بعدشم که خسته از بازی پوره میوه میخوری! چه خوشمزه هم هست !

مرد کوچک!

اخم نکن بهت نمیاد جوجو!

یک گردش عالی در یک روز خنک!

خدای خوبم مثل همیشه کنارمون باش و هوامون و داشته باش. دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نفسسسسسسس
15 مهر 91 19:06
غلط زدن و اتمام 7 ماهگی مبارک خاله عزیزم...غزال جونم درگیر آرشینام زیاد نمیتونم بیام.دلم برات یه ذره شده که نمیدونی هزارماشالا به پسر ماهت .هزارماشالا مثل مامانش ماهه ماهه.بوس برای غزالییییییییی جون و آرتین ماهمن لینکتون کردم .
مامان آوينا
15 مهر 91 20:00
سلام دوست مهربونم قربون اين گل پسر نازت برم خيلي گل ماشاا... به اين مرد كوچك غزال جون ماستو خودم درست ميكنم با شير پر چرب محلي 5 قاشق غذا خوري +2 عدد خرما + پودر 3 عدد بادام يا 4 عدد پسته
زینب مامان امیر عباس
15 مهر 91 22:36
سلام...ای جانم ...ماشالله 100000000000000000000000 ماشالله خیلی ناز نازیه خدا نگهداره انشالله دامادش کنی
soli مامان ادرینا
15 مهر 91 23:24
جونمممممم مرد کوچکووو ببین چه اقا شده ماشالله هزار ماشالله خوردنی شدهههه ارتین جونم گواهینامه رورئک سواری رو باید بدیم دیگه ... غزالی اون عکس اخم کردش عجب ابهتی داره باباااااااااااا قربونتش بشه خالههههههههههههههههههههههه بوس واسه ارتین جونم مامانی روزت هم مبارک خانمی هم شما هم اقا رحیم ...
سیا کیا
16 مهر 91 4:40
سلامممممممممممم روز تو و شوشو مبارککککککککککککک گل پسرتو میشه بخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فداتتتتت که دنبال پنبه میکنی خوردنیییییییییی اون عکس که اخم کرده ادم احساس میکنه یه پسر 25 ساله داره نگاش میکنههههههه ابهتتو عشق است عدیدممممممممم فدات با اون لپای خوشمزتتتتتتتتتت
ساراي محمدسجاد اينا
16 مهر 91 7:41
غزال غزال غزال تو خيلي خوبي. دوستت مي دارمي شديدا
مامان پگاه
16 مهر 91 10:05
خدا جوننننننننننن عاشقتم جوجو آرتین خوردنی چه خوش تیپییییییییییی بوسسسسسسسسسس
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:29
وویییییییییییییییییییییییییییی قلبون بریم این آرتین جوجوی خوشتیپ و آقا رو 7 ماهگیت مبارک عزیزممممممممم آدرس جدید وبلاگ لیانا : http://ourrealdream.persianblog.ir/
مهسا(مامان هستی)
16 مهر 91 17:36
واااااااااااااااااااایییییی عزیییییییییییییییزم چه جیگرییییییی شده این پسر ای جونم 7ماهگی و غلت زدنت مبااااااااااااااااااارک گل من
عسل
16 مهر 91 21:26
اومدم بگم… ولي چي بگم همون بهتر كه نزديك من نيستي خاله وگرنه انقدر ميچلوندمت كه جييييييييييييغت مثل مامانت دربياد هزاااااارماشالله چقدر خوردني هستي خاله تاحالا خودتو تو اينه ديدي؟ ببخشيد از پيش خدا كه داشتي ميومدي ابروهاتو سفارشي برات مرتب كردن؟ عاشقت ديگه خوب چي بگم!٫،،،،،
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 11:33
7ماهگیت مبارک جوجوی خاله ایشاله روز به روز بزرگ شدن و شیطون شدنت
خاله فریبا
18 مهر 91 20:29
واقعا وقتی فکر میکنم میبینم چقدر حیفه که اینقدر از آرتین دوووورم خیلی حیفه این روزارو از دست بدی خیلییییی قربون این عکسات بشم که فقط میخوام بمیرم دیگه با دیدنشون
lمولود مامان رادین وریحانه
25 مهر 91 21:41
عزیزدلم هفت ماهگیت مبارک باشه! عزیز دلم ایشالا جشن 120سالگیت خوش خاله,ضعف کردم غزال جونم چقدر ماشالا آرتین جون جیگر شده,هزار ماشالا