آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

قند عسللممممم

1391/7/1 21:37
نویسنده : غزال
425 بازدید
اشتراک گذاری

قربون این احساساتت بشم من! روز به روز مهربونت و با احساس تر میشی! عاشق لوس بازیاتم! هر از چند گاهی دستاتو به طرفم باز میکنی و وقتی بغلت میکنم صورتتو مدام به صورتم میمالی و با هم عشق میکنیم! الهی مادر به فدات بشه که چقدددددددددددددددددددر کنار توبودن لذت بخشه! انگار همه دنیا فقط مال منه!

خیلی پسر خوبی شدی! اذیتم نمیکنی! بازی میکنی! روروک سوار قهاری شدی! دیگه مدام داری خرابکاری میکنی و بابا اسم روروکتو گذاشته تانک! آخه وقتی سوارشی همه چیو درو میکنی!

همچنان خوش غذا نیستی و شیر مامان و به همه چی ترجیح میدی! سرلاک خیلی دوست داری! آخه مگه دست پخت من بده؟!!!!!!!!

شبا هم که ساعت کوکی هستی و هر یک ساعت برای شیر بیداری و من دیگه صبح خسته از خواب پا میشم ولی همه اینا فدای سر تو گل نازنینم

شبا هم که از ساعت یک ربع به ده خوابت میگیره! بغل هم دراز میکشیم و تو یک قورت شیر میخوری و بازی میکنی

جیغ میکشی! خودتو به بغلم میچسبونی ... پشتتو بهم میکنی دوباره یک قلپ شیر میخوری! نگام میکنی! لبخند میزنی و خودتو موش میکنی! دوباره یک جیغ بلند میکشی و میخندی!

دددددددد میکنی و عروسکتو برمیداری و پشتتو به من میکنی و باهاش بازی میکنی و گاز گازش میکنی و دوباره سرتو میچرخونی ببینی من هستم !!!!!!!!!!!! بعد که من و میبینی دوباره میخندی و تو این مدت 180 درجه تو تشکت میچرخی و منم همراهت میچرخم! این کارا همینجوری تکرار میشه و تو کم کم چشماتو میمالی ولی مقاومت میکنی و بازی میکنی! تا دیگه کم کم شروع به آوازهای قبل خواب میکنی! من عاشق این آوازهای تو ام مامان جون! از هر صدایی تو دنیا قشنگتره!

بالاخره برمیگردی و ملتمسانه نگام میکنی و که یعنی خوابت میاد و بغلت کنم! منم بغلت میکنم و راهت میبرم لالایی میخونم و تو هم سرتو میچسبونی به شونه ام و کم کم سنگین میشی و میفهمم خوابیدی...

خدایا.............. چقدر این روزا احساس خوشبختی میکنم من

خدایا شکرت

خدایا همیشه همراهمون باش..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

زهرا مامان صدرا
1 مهر 91 22:20
به به غزال بانووووووووووووووووووو
قربون این جوجو بامزه وشیرین با این قیافه نمکیش


مرسی زهرا جون. به پای صدرا نمیرسه که گوله نمکه! بوووووووووس
سارینا مامان آرمان
2 مهر 91 0:49
الهی قربون آرتین جونم بشممممم
ماشالله چه بزرگ شده
اینم بوس برا دوست گلم غزال جون


فدات بشم احلام جونم. منم دلم برات یک ذره شده! نمیدونم کجا پیدات کنم
مامان صدف
2 مهر 91 3:55
سلام غزال عزیز
وبلاگتو به صورت اتفاقی دیدم ولی همشو یکجا خوندم . ماشالله خیلی پسر نازی داری ایشالله خدا ببخشه
خیلی نوشته هات قشنگ بودن از خوندنشون لذت میبردم و از آشنایی با شما خونواده خوشبخت خوشحالم
با آرزوی سلامتی برای شما و گلپسر ناز لپیتون


مرسی مامان صدف عزیزم. ماشاله به ایلیا خوشگلتون. عاشقش شدم! ببوسش از طرفم
فاقی
2 مهر 91 9:28
روز به روز بیشتر شبیه جوجه میشه ها!!!!میترسم اون گربهه یهو تمام عقده هاشو خالی کنه و قورتش بده!!!هههه...بووووس


فدات بشم فاقی جونم. دلم برای اسام گردالی تنگ شده! کاش وبلاگ داشت
ببوسش
مینا مامی لیانا
2 مهر 91 14:42
غزال به نظر من اشکالی نداره ما یه بار این جوجوهارو گاز بگیریم ها بسی کیف میده قربونتون بشم من انقدر شما عزیزین برای من مادر و پسر اون عکس اولت حرف نداره . منم حالا همین مدلی می اندازم قربون اون کلاه با مزه اش که اونطور نگاه میکنه خدا هر 3 تاتون رو حفظ کنه برای هم کلاه بامزه اش که اونطوری نگاه میکنه
سما مامان آریسا
2 مهر 91 22:31
پسملی شده این پسر...............ببوسش عوض من......لپاشم با اجازه ات میکشم........
soli مامان ادرینا
3 مهر 91 0:12
به به میبینم رو نمایی کردییییییییییییییییی قربون این پسمل خوردنی بشمممممممممم حیف که بازم نشد از نزدیک ببنیمشششششششش .. خیلی ملوس شدی افرین که پسر خوبی هستییییییی جوجه رنگی ناززززز ... مامانی واسم بوس بارنش کن با اون نگاه نازشششششش
soli مامان ادرینا
3 مهر 91 0:18
کپی برابر اصلللللللللللل آقای پدرررررررر ... مامانش اسپند دود کن یادت نره ...
ساراي شکوفا
3 مهر 91 16:29
غزال جيييييييييييغ چقد نازي تو... دوستت داشتم که از قيافه ت شرارت مي باره ... مثِ خودممممممممممممممممم / / / / من تازگي ها دارم فکر مي کنم که : حتما حدّ دوست داشتن و عشق يه چيزي وراي ايني هست که ما داريم مي فهميم با اين جوجوهاي نازمون... به به از اين حسّ
درنا(مامان محمدرهام)
4 مهر 91 6:26
ای جانم مامان خوشگله از طرف من این جوجوتو فشار بده خیلی این عکساش نازن
خاله فریبا
5 مهر 91 18:16
قربوووووووونت بشم خااااااله...الهی فدات شم..با این توصیفای قشنگی که میکنی دیگه مویی تو سرم نمونده...چقدر شیرین شدی خاله تو
مامان نسرین
6 مهر 91 0:24
به به یعنی آرتین عاشقتمممممممممممم غزال از طرف منم بچلونش و بخورش این جیگرو خدا حفظتون کنه خانواده خوشبخت
عسل
8 مهر 91 21:44
خوشبختيتون مداااااااااااااوم و دلتون هميشه خوش خوش خوش ارتين عاشقتم اصلا حد نداره
عمه جون
8 مهر 91 23:07
آخ که چقد دلم واست تنگ شده عمه جون چقد تو خوردنی آخه چقد دوس داشتنی آخه راستی مامان غزال خسته نباشی
مامان نیکادل
9 مهر 91 20:27
خدا هر سه نفرتون رو واسه هم نگه دار بوووووووس واسه آرتین خوشگل و به قول خودت جییییییییییییییییییییییییغ چه عکسای قشنگی
الهام
10 مهر 91 10:55
قربون تو پسر ناز بشم خیلی جیگری آرتین هزار تا بوس از لُپات
پروانه
11 مهر 91 13:56
وای قربونش برم غزال آرتین شبیه باباشه ها
سیا کیا
11 مهر 91 14:31
چرا عسکای این گل پسر واشه من باز نمیشهههههههههه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
خاله نفس
12 مهر 91 11:53
دوستِ خوبم چقد خوشحالم که بالاخره دوستمو دیدم و چه خوشحالم که دوستِ به این خوشگلی دارم جوووووووونم
lمولود مامان رادین وریحانه
23 مهر 91 14:01
به به چه عکسای نازی! خدایا آرتین جون رو ببین هرروز ماشالا شیرین میشه عزیزم! آرتین جونم ایشالا زیر سایه ی مامان وبابا باشی
مامان الینا
26 آبان 91 21:29
ماشاالله خیلی خیلی نازی پسر خاله