آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

6 ماه و 10 روزگی

1391/6/25 22:07
نویسنده : غزال
463 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام!

فدای ددددددددددددد و ب ب ب ب ب گفتنت برم با اون صدای قشنگت!  دیگه افتادی رو دور پر حرفی  و همش داری آواز میخونی و دددددد و ب ب ب ب  میکنی و منم دلم آب میشه! دیشب حتی برای شیر پا شدی گریه نکردی و گفتی دددددددددددددددددددد! عاشقتممممممممممممم نفسم!

عمه جون سه روز اومد پیشمون و تو حسابی باهاش بازی کردی!

دیگه الان خیلی خوب میشینی و کاملا تعادل داری و حتی دستاتو بالا میاری و بازی میکنی. وقتی بغلمی و غریبه ای بگه بیا بغلم خودتو محکم بهم میچسبونی و من دلم ضعف میره! وقتی میگم بیا بغلم دستاتو به طرفم دراز میکنی! 3 هفته ای میشه دس دسی میکنی و حتی اگه در حال گریه هم باشی تا بگم دس دسی ! زود دس دسی میکنی! اشیای خیلی ریز و با انگشت سبابه و شستت میگری و از این دست به اون دستت میدی! دقتت خیلی خیلی زیاد شده و عااااااااشق پیام بازرگانی هستی و حتی اگه خواب هم باشی با شنیدن صداش از خواب میپری!!!!

حریره بادومت و خیلی خوب میخوری ولی سوپ و نمیخوری! پوره میوه خصوصا گلابی هم دوست داری! موز هم دوست داری. پس چرا سوپ به این خوشمزه ای و نمیخوری خدا داند!!!!!!!!!!!!!!

وزن 6 ماهگی هم 8900 با قد 70 بود.

مامان فدات بشه که این روزا قشنگترین روزا برای من و باباست.

کلی ماچ از اون صورت ماهت

این روزا هوا خیلی خوبه و ما سه نفر بعدالظهرها میریم پارک! تو هم عاشق گردشی و خیلی پسر گلی هستی.

آرتین و هندونههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مینا مامی لیانا
25 شهریور 91 14:36
ای جان جان قربون دس دسی ای بابا آرتین که پسر اینطور مقابل یه غریبه به تو میچسبه . پس چرا لیانا برای همه نیششو باز میکنه این دختره ای قربون هردوتاتون برم من جوجو طلایی ها
خاله فریبا
25 شهریور 91 17:18
واااااای از اولی که شروع کردم به خوندن تا آخرش دیگه مویی تو سرم نموند..چقدررررررررر تو شیرین شدی آرتیییییییین..پس من کجاااااااااااام خااااله فقط منتظرم زووود ببینمت زووود زووووود
سیا کیا
26 شهریور 91 8:44
ووووووشششششششششششش مموششششششششششش خوش تیپپپپپپپپپ الانه که بیام بخورمتتتتتتتتتت خوردنیییییییییییییی غزالللللللللل خیلی حال کردممممم چه بامزست واس شیر میگه ددددددددددددد ای جونمممممممممم ارتیننننننننن خوش تیپپپپپپپ عاشق اون کلاه کج گذاشتنتمممممممممم
منصوره مامان ماهان
26 شهریور 91 17:45
آرتین خاله ماشالله چه خوش تیپ شدی . پارک میری میگردی آفرین . مواظب باش پنبه رو له نکنی گل پسری. چه کلاه قشنگی داری مبارکت باشه. سوپ هم بخور قوی بشی تپل بشی. آفرین
مامان نسرین
27 شهریور 91 0:14
ای جونم فدای اون هندونه خوردن و حرف زدنت برم من جیگر خاله بوووووووووووس
مامان علی
27 شهریور 91 1:06
خدا حفظت کنه گل پسر خیلی ناز شدی پارک رفتن خوش میگدره موافقم
ساراي شکلوفا
27 شهریور 91 9:22
نيـــــــــــــــــــــــست هيچ پيامي ازت غزال جيييييييييييييييييييييييغ
مامان آوينا
27 شهریور 91 14:45
هزار هزار ماشا... چه چقدر ماه شده اين گل پسر قربونش برم
مولودمامان رادین وریحانه
27 شهریور 91 15:18
الهی قربون هندونه خوردنت برم جگیر,ماشالا چه نازم دستشو می خورد,غزال جونم از طرف من محکم ببوسش،قربونت برم
سارینا مامان آرمان
28 شهریور 91 1:48
ای جانم خاله آواز هم میخونی پس قربونت برم که پارک میری کیف میکنی انشالله همیشه به شادی و گردش
عسل
28 شهریور 91 18:20
عااااااااااااااااچقتم گردالوي هندونه خوار
عمه جون
29 شهریور 91 0:39
واااااای یییی که چقد دلم واست تنگ شده عمه فدات بشه دیگه انقد شیرین شدی که نمیشه دوریتو تحمل کرد
مریم پاییزی
1 مهر 91 9:07
سلام من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم این کارو بکنین راستی از ابراز همدردیتون ممنونم
http://www.golehayahoo.blogfa.com/


منم لینکت کردم گلم. خواهش میکنم. امیدوارم به زودی مادر بشی عزیزم..و غصه نخور
هستی تک
1 مهر 91 20:28
وای که چقدر این آرتین ملوس و نازه بهت تبریک میگم برای داشتن همچین گلی..عزیزم من وبلاگ آبتین گل رو به وبلاگم لینک کردم،خوشحال میشم شما هم لینک من رو بزارید.. http:///kalapeyk.blogfa.com
هستی تک
2 مهر 91 11:35
ببخشید اسم آرتین رو دوباره که نوشه بودم..سریع تایپ کردم اشتباه شد.


عزیزم ممنون که به ما سر زدی. من هر کاری میکنم نمیتونم وبلاگتون و باز کنم! اگه میشه دوباره آدرسو بذارین.