آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

ماجراهای من و پنبه!!!

1391/6/15 23:51
نویسنده : غزال
435 بازدید
اشتراک گذاری

من و پنبه خیلی با هم رفیقیم!!!!! ولی نمیدونم چرا پنبه همیشه از من فرار میکنه!!!!! آخه گاهی اوقات من با روروکم از روش رد میشم!!!! خب خیلی کیف داره!!!!!
بالاخره رضایت داد و اومد پیشم لم داد! آخ که چه کیفی داشت!

 

 

خودشم باورش نمیشد اینقدر با هم رفیقیم و من کاری بهش ندارم!!!!

 

 

یهو دیدم داره میره!!! گفتم نرووووووووووووووووو بمون پیشم!!!! ولی گوش نکرد!

 


 

منم به زور متوسل شدم!!!!

 

 

مامانم نذاشت که!!! مثل همیشه طرف پنبه و گرفت!!!!!!!!!!!! اومد و نجاتش داد!

 

 

ای بابا! چیههههههههه؟ من که کاری نکردممممممم!!!

 

 

باور کنین من پسر خوب و گربه دوستی هستمممممممم!!!

 

 

حالا من و دوست دارین؟!!! راستی من 6 ماهه شدم و اینا مال دیروزه که من شنگول بودم! امروز دو تا واکسن گنده خوردم و الانم تب دارم و خوابیدم !!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

خاله فریبا
16 شهریور 91 0:16
وااااای چقدرررررررررر خندییییییدم عالیییییی بووووود ولی غزال به نظرم اارتین یه روز چشم پنبه رو در نیاره خیلیه...مواظبش باش
مامان بهی
16 شهریور 91 14:40
خاله یاسی
16 شهریور 91 15:23
مولودمامان رادین
16 شهریور 91 16:36
غزال جون,نویسنده خوبی میشی, خیلی خیلی قشنگ بود قربون آرتین جون بشم, جیگر تو عکس آخری چه نازیی داره
سیا کیا
16 شهریور 91 18:31
وووووووووووویییییییییییییییییییییی زغال جون (هاهاها حالا دیگه من شدم کرم هان؟)) من عاشقققققققققققققققققققق عکس شیشمشممممممممممم ای جونمممممممممممم خالهههههههه معلومه که تو کاری نکردی خوردنیییییییییییی ایشالا تبت بیاد پایین و اذیت نشی جیگرررررررر غزال این پیشی پسرمونو گاز نگیرههههههههههه
مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 0:32
ای جونم خدایااااااااااااخیلی باحال بود غزال. اگه این آرتین دم دست من بود یعنی گازش میگرفتم.عزیز دلم یه ماچ خیلی محکم
مامان علی
18 شهریور 91 23:20
خدایا خیلی بانمک این پسر میگن گربه رو باید دم هجله کشت آرتین واقعا کشت هههههههههه خیلی دوست دارم آرتین خیلی شباهت به علی داری
lمامان نسرين
19 شهریور 91 11:57
چه باحال نوشتي غزالي جيگر اون پسمل نازو برم من كه اينقده نازهههههههههه بوووووووووس
زهرا مامان صدرا
20 شهریور 91 12:53
قربون این پسر شیطون بشم من ولی غزال از من میشنوی بیشتر هوای پنبه رو داشته باش مه فکر کنم دمارشو ارتین دراره
مهسا(مامان هستی)
20 شهریور 91 15:51
الهیییییییییییییییییی قربونش بوم من جیییییییییییییییییییییییییییییغ خیلییی باحالیییییی
سارینا مامان آرمان
21 شهریور 91 3:00
ای جونمممممممممممم خیلی با حال گلمممممممممم راستی غذا چیا بهت میده مامانی؟ نوش جونت خوب بخور گلممممم
سارینا مامان آرمان
22 شهریور 91 0:49
سلام قند عسل چرا بد غذایی گلم؟؟؟؟ غزال جون نگران نباش تا بخوتد عادت کنه زمان میبره یکم شیرینیشو بیشتر کن فرنی و هرچی بهش میدی اب سیب هم بهش بده اما خیلی کم نوش جونت گلمممم همه چی بخور آرمان یه هفته میشه هرچی میپزم براش نمیخاد فقط غذای سفره مارو میخاد این شیطونا تا بزرگ شن ما رو پیر کردن حریره بادم شیر برنج کاستر اینارو بهش بده
مامان شروین
22 شهریور 91 7:52
خیلی بامزه نوشتی مامانش.
مامان نیکادل
27 شهریور 91 12:00
ماشالله به این گل پسر خدای من کلی حال کردم از پستت غزال جون من تا حالا به گربه دست نزدم
درنا(مامان محمدرهام)
28 شهریور 91 0:50
ای جونم خوشمل من راستی غزال جون ادرس فیس بوکت بده من عکسای پسرم بافیدل گذاشتم
رایکا
28 شهریور 91 19:37
فداش بشم که اینقدر پسر ناز و گربه دوستیه. دو تا ماچ گاز گازی اینور و اونور لپاش. هلاک شدیم از بس دندانامونو فشار دادیم. یه کم هم این نینیا رو گاز بگیریم بلکه حالمون خوب بشه
ساراي محمدسجاد اينا
16 مهر 91 7:50
جواب سوالم راجع به پنبه رو بده بخونم غـــــــــــــزال جون مشتاقم بدونم مامان دانشمند...