آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

6 ماهگی تمام....

1391/6/15 16:47
نویسنده : غزال
429 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی من 6 ماهت تموم شد و از امروز وارد هفتمین ماه زندگیت شدی...

چقدر بزرگ شدی... شیرین شدی... عشق شدی... عشق

امروز صبح واکسنتو زدیم و بازم من داغونم از اشکا و گریه هات! واقعا درد داری. دو ساعت اول که همش گریه کردی و ما پاهاتو محکم بستیم و با بابا رفتی بیرون و کمی آروم شدی! باید همش حواستو پرت کنیم تا درد و حس نکنی... الانم تو بغل بابا هستی ! همش میخوای بغل باشی و راهت ببریم... حق داری عزیزم ، پس هر چی بخوای بغلت میکنم عشقم... خداروشکر که دیگه تا 6 ماهه دیگه واکسن نداری و این کابوس واکسن فعلا تموم شد.

الهی قربونت بشم که الان داغ شدی و تب کردی!  امیدوارم شب تب نکنی

دوستت دارم

قربون خندیدنت بشم! همیشه بخندی مامان جون

آرتین در حال خوردن موز!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مولودمامان رادین
15 شهریور 91 22:00
به سلامتی غزال جون؛این واکسنها فقط برای سلامتی نی نی های نازمونه عزیزم شش ماهگیت مبارکه آرتین جون, ایشالا 120ساله شی زیر سایه ی مامان وبابا باشی گلم
مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 0:34
عزیز جونم 6 ماهگیت مبارک. همیشه صحیح و سلامت کنتر مامان غزال عزیز و بابا رحیم مهربونت شاد و سلامت باشی گل من.
سارا
7 مهر 91 14:16
جوووونم به این عسل خوردنی ماشالله خیلی نازه.
عزیزم یه سوال این قالیچه عروسکیو از کجا گرفتین و چند؟ممنون


سلام عزیزم. ممنون. این قالیچه همراه یک ست 11 تیکه بود که جمعا پارسال 110 خریدم. اگه خواستی ایمیلتو بده تا عکسشو کامل برات بفرستم.