آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

5 ماه و بیست پنج روزگی......

1391/6/15 16:34
نویسنده : غزال
469 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم در آستانه 7 ماهگی هستی... 5 روزه دیگه نیم ساله ات تموم میشه و تو 6 ماهه که تو بغلمی...

الهی قربونت بشم که زندگیمون و شیرین تر از قبل کردی و تمام لحظاتمون و قشنگ کردی و دیگه گاهی با خودم میگم قبل تو چجوری زندگی میکردم؟!!!!

این روزا فرنی میخوری البته چون من تنبلم روزی یکبار بهت میدم و تو هم خیلی خوشمزه خوشمزه همشو میخوری! پوره میوه هم گاهی بهت میدم ولی دیگه میخوام تنبلی و بذارم کنار  و برات حسابی وقت بذارم و غذاهای مقوی و خوشمزه درست کنم!

مامان جون هر چی به 15 نزدیکتر میشیم تمام وجودم استرس میشه! باز هم این واکسن لعنتی! دو بار قبل خیلی درد کشیدی و اذیت شدی و اشک ریختی! منم طاقت اشکاتو ندارم کوچولوی من! ولی دیگه این بار که واکسن و بزنی تا یک سالگی راحت میشی!

خوب بریم سراغ عکس:

اول از همه پاخورون!!!! یعنی تا وقت گیر میاری شروع میکنی به خوردن انگشت شست پا :-)

اینجا هم نمیدونم چرا از دیدن من اینقده متعجب شدی!!!!!!!!!!!!!

اینم اولین باری که غذا خوردی! قربونت بشم که اینقدر تو صندلی غذات کوچولویی!!! عاشقتممممم

منتظر قاشق بعدی !!!!!!!!!!!

به به چقدر خوشمزه ست !

 

امروز کلی آب بازی کردی و کیف کردی و الان هم خسته از اب بازی دوساعتی میشه خوابیدی!!! منم دلم تنگ شده برات و همش منتظرم بیدار شی .

دوستت دارم  پسرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نایسل
10 شهریور 91 17:53
چیقدددد عسلی شمااااا
سیا کیا
10 شهریور 91 18:37
ای جونم عسل این پسررررررررررررررر ماشالاااااااااا گل پسری هر روز خوشمل تر و بامزه تر میشیاااا چه زود اون روزا گذشت و بی بی هامون بزرگ شدننننن غزال یه سری به ما بزن بابااااااااااا
سارای محمدسجاد اینا
10 شهریور 91 23:59
به به به چه عکسایی: اولا اینکه: جاظرفیت رو خب خالی کن خواهر دوما اینکه: پسر شما به جای بووووووووق موبایل دارن؟؟؟؟؟ سوما اینکه: ایشالا این واکسن هم تموم میشههههه
منصوره مامان ماهان
12 شهریور 91 2:26
جانم. آرتین لختش قشنگه. خاله با اون موبایلت به ماهان هم زنگی میزنی. غذا هم که میخوری نوش جونت بشه هزار ماشالله تپل خاله.
منصوره مامان ماهان
12 شهریور 91 2:26
هوراااااااااااااا غزال بالخره تونستم نظر بدمممممممم
خاله فریبا
15 شهریور 91 16:10
خاله فریبا دوباره اوووووومد این مدت سرم خیلی شلوغ بود خاله نتوستم هم به خودت هم به وبلاگت سر بزنم عشق خاله دلم واست یه ذره شده گل گلیه خاله چقدرررررررررررررر بزرگ شدیییی و واقعا افسوووووس میخورم از اینکه شیرین ترین دورانتو کنارت نبودم تابستونم تموم شد و دوباره خاله غیب میشه و میره مشهدو همش باید درس بخونه و بخونه و امتحان بده جیگر خاله خبراش رسیده خیلییییی ماهتر شدی جز خنده چیزی رو لبات نیس دیگه قربونت بشم این هفته میخواستم بیام پیشت ولی خاله داره باهات همدردی میکنی تو واکسن زدی تب کردی منم از دوریو تو اینور تب کردمو همش خوابم ایشالا دوتامون زووود خوب شیم ایشالا زوووود زوووود ببینمت یکی یکدونه خاله
مهسا(مامان هستی)
15 شهریور 91 16:42
الهیییییییییییییییییی قربونش بم من عزیییییییییییییییزم نوش جونت خاله و جیییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغ
مامان پگاه
15 شهریور 91 17:00
قربونت برم خوشمل خاله چه ناز شدی چه با حال شصت میخوری خوردنییییییییییییی
مولودمامان رادین
15 شهریور 91 21:55
عزیز دلم آرتین جون نوش جونت،قربونت برم عسلم؛چه ناز پاتو میخوری من عاشق این حرکتشم غزال جون