آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

خدایا شکرت

1391/6/12 21:49
نویسنده : غزال
390 بازدید
اشتراک گذاری

اعتراف میکنم تا پارسال موقع خوشی ها خیلی کم یاد خدا میفتادم و هر وقت اوضاع بر وفق مراد نبود یادش میفتادم و از خودم خجالت میکشیدم که چرا فقط موقع ناراحتی و مشکلات میرم سراغش!

ولی.......... از وقتی تو اومدی ! پسر گلم! هر لحظه! اغراق نمیکنم، هر ثانیه از زندگیم که میگذره خداروشکر میکنم! خوشحالم که اینقدر به خدا نزدیکتر شدم و وقتی خیلی خوشحالم و شاد اولین کاری که میکنم شکر خداست...

حتی زمانی که غر میزنی و اعصابم خورده بازم خداروشکر میکنم که هستی و سالمی و داری غر میزنی!  خداروشکر میکنم برای همه چیز... برای تو... برای همسرم... برای سلامتیمون... زندگیمون... عشقمون...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
17 شهریور 91 0:34
خدایا هزاران مرتبه شکر برای هدیه هایی که به ما دادی