آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

دغدغه این روزهای من...

1391/6/8 22:14
نویسنده : غزال
405 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا .......... میترسم از این همه وابستگی.........

دیگه بدون پسرم نمیتونم نفس بکشمم.......چی به سرم اومده........ حتی وقتی خوابه بارها نفساشو چک میکنم... روز به روز وابسته تر میشم... من از وابستگی ها میترسم.......... با کوچکترین اشکی که میریزه میمیرمممم.... خدایا کمکم کن که صبور باشم و قوی....................

خدایا همه بچه هارو در کنار مادراشون  نگهدار......... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مولود
9 شهریور 91 12:47
ایشالا خداحافظ آرتین گل وهمه ی نینی ها باشه غزال جونم مامان شدن همینه عزیزم؛از همه دلبستگی ها دست میکشی,وهمه دنیات نی نیت میشه ایشالا خدا نگه دارشون باشه
soli مامان ادرینا
9 شهریور 91 13:38
آمین ...
سارای محمدسجاد اینا
10 شهریور 91 23:57
غزال... من عاشق این وابستگی ام. خدا را در همین وابستگی در حال لمس کردنم. معنی محبت را دارم می فهمم. عالیه. عالیه. نمره ات بیست.
مهسا(مامان هستی)
15 شهریور 91 16:43
عاااااااااااالیییی بووووووووود