آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

گیلاس کوچولوی مامان

1390/9/17 23:27
نویسنده : غزال
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من

امروز دیگه روزای اول هفته 26 و داری میگذرونی و حرکاتت بزرگتر شده! دیگه دستمونو که میذاریم قشنگ احساست میکنیم!!!! قربون قلمبه مامان بشم! جوجوی مامان، داری بزرگ میشی ها

دو روز تعطیلی گذشته رفتیم خونه مامان بزرگ و بابابزرگ و خیلی خوش گذشت

با هم دیگه رفتیم عزاداری و تو برای اولین بار صدای دسته ها و شنیدی! البته میدونم که مثل مامان کلی هم غصه خوردی!!!! همش گوسفندای نازنازی و میاوردن و سرشون و میبریدن و من و بابایی کلی غصه خوردیم و ناراحتی کشیدیم آخه مامان جون من و بابایی چون دامپزشکیم و از نزدیک با حیوونا در تماسیم میدونیم که چقدر اونا هم می فهمن و مثل آدما حق زندگی دارن ولی خب چه میشه کرد... امیدوارم هیچ وقت شاهد همچین صحنه های وحشتناک و دلخراشی نباشی

به جاش شب خوبی بود و با مامانی و بابایی و خاله هات نشستیم کلی حرف زدیم و تازه تو برای خاله فریبا و یاسی ابراز وجود کردی ! قربونت بشه مامان

دختر خاله کوچولوت هم برلیان، بی صبرانه منتظره تا دنیا بیای و از همین الان همش میاد و دل مامانی و بوس میکنه ومیگه کی آرتین به دنیا میاد؟ کی بشه مامان جون بیای و با برلیان همبازی بشی! بی صبرانه منتظرتم عشق نازنین من

اینم برلیان کوچولوی خاله

گل خوشبوی مامان ، شنبه میخوایم بریم پیش خانوم دکتری که قراره به دنیا بیارتت ! امیدوارم همه چیز از نظرش خوب باشه و من دیگه خیالم راحت بشه و سه ماه آخر و هم با آرامش بگذرونم

عروسک ناز مامان مواظب خودتو مامانی باش

عاشقتم  ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آسمونی ها
16 آذر 90 20:21
سلام دوست گلم
خوبی عزیزم؟
آرتین عسلی خوبه؟
عذاداری هاتون قبول حق
خیلی خیلی ما (من و همسرم) رو دعا کنید. به آرتین جون هم بگید ما رو دعا کنه.
دوستتون دارم.



سلااااااااااام دوست جونم. ما خوبیم. شما خوبی؟ عشق اسمونیت خوبه؟ من همیشه به یادت هستم و دعاتون میکنم. تو هم ما و فراموش نکنی! آرتین هم بوس میفرسته :-*******
khale fariba
16 آذر 90 21:57
khale ghorbunesh bere ke mese khalash por ghodrate,be rahati shekame mamanesho tekun mide khale jun shanbe dari miay shahre khale fariba,key beshe bozorg shi bebaram begardunametrasti fandoghe khale khub mogheyi be 2nya miaiaaa,vaghti miay ke khale mire sare kar puldar mishe ye aalame chizaie khoshgel barat mikhare :-> khale az hamin alan koli va3t barname rikhte movazebe khodet bash


آخ جوووووووووووووووووووون خاله فریبااااااا پولدار میشوددددد!!!!! آرتین کلی بوس و لگد میفرسته :-)
سمانه
15 دی 90 13:34
ای جانم پس برلیان خانومه خوشگل شمایی. آرتین بدو بدو زودی بیا ببین چه دختر خاله ی جیگری داری عزیزم، الهی قربون محب تو نگاهش برم