آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

شروع هفته 27

1390/9/21 21:23
نویسنده : غزال
446 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان سلام

چند روزه میخوام بیام بنویسم ولی حال ندارم. از دیروز هم سر درد و کمر درد اذیتم میکنه و حسابی مامانی و غرغرو کرده!

گل مامان خوبی؟ تکونات که خوبه؟ فقط امیدوارم ناراحتی های مامان اذیتت نکنه

الان بابایی برام چایی ریخته و داره نگام میکنه :-) چقدر من دوستتون دارم شما دوتارووووووووو

پسر نازم شنبه رفتم دکتر مشهدم و پرونده باز کردم. همه چی خوب بود و گفت چون کمر درد داری بیشتر استراحت کن. خانوم دکتر مهربونی بود. امیدوارم به خوبی و خوشی تو رو به دنیا بیاره.

مامانی این روزا چون نمیتونم زیاد برم بیرون و بشین پاشو کنم خیلی همه چی یکنواخت شده! بابایی مهربونت این روزا زودتر هم میاد خونه که بریم قدم بزنیم ولی من بعدش کمر درد گرفتم و بی خیال شدیم!

گل زیبای مامان، هر درد و ناراحتی به خاطر تو قشنگه و با تکونای تو قابل تحمله... فقط به مامان انرژی بده و از خدا بخواه که قوی باشم و این سه ماه صبور باشم تا تو بیای تو بغلم

راستیییییییی تا یادم نرفته بگم که  دارم برات بافتنی میکنم!! زیاد بلد نیستم ولی امیدوارم خوشگل از اب در بیاد! وقتی آماده شد عکسشو میذارم!

خیلی دوستت دارم عشق کوچولوی من ... هیچ وقت ازم جدا نشو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

khale fariba
21 آذر 90 22:51
aziiiiiiiiiiiiiizam khob maman shodan in aziat shodanam dare dge aziiiiiiiiiiizamvali bejash shirinie khasse khodesham dare....manam dge emtehanamo dadm rahat shodam ta 2 hafte dgemontazere baftiam ke dari mibafi hastam axesho bezariaaaaaaaaaaamovazebe khodeto in nini nazet bash aziizam
آسمون ی ها
27 آذر 90 21:37
غزل جونم توی اوج این سختی ها و کلافگی ها ما رو هم دعا کن
مبین فرفری
29 آذر 90 1:54
سلام عزیزم ،مواظب خودت باش کلاسهای بارداری رو مگه نمیری اونا بهت میگن که چیکار کنی کمردرد نگیری یا اگه داری با ماساز بهتر بشی .
روی صندلی بر عکس بشین یه بالش زیر دستت باشه که بهش لم بدی بعد یکی مثلا پدر بچه کمرتو با روغن آروم ماساز بده میبینی چه معجزه ای میکنه. زیاد هم برای بافتنی نشین .بوس


مرسی عزیز دلم از راهنماییهای خوبت.
مبین
29 آذر 90 1:55
راستی یادم رفت به وبلاگ مبین سر بزن اگه خوشت امد رای بده ممنونم کد170
فاطمه
15 دی 90 11:53