آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

سلام مورچه بابا !

1391/5/6 9:10
نویسنده : غزال
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

بعد از مدت ها دارم برات می نویسم. خوب حتماً تا حالا فهمیدی که ذوق و سلیقه مامان و نوشته هاش خیلی شیرینه... البته که بابایی نمیتونه به قشنگی مامان جون بنویسه ولی خودت میدونی که چقدر دوست دارم و قربونت میشم.

پسر طلا امروز صبح که بیدار شدی باز هم مورچه بودی! خوب بعضی وقت ها شکل مورچه ای بعضی وقت ها جوجه نیشخند

آرتین عزیزم این روزها اینقدر خوردنی شدی که حد نداره... آدم دوست داره درسته قورتت بده. خوشبختانه چند روزیه که حالت خوبه خوبه و ظاهراً هیچ درد و ناراحتی نداری. آرزو می کنم همیشه همینطوری سلامت و خوشحال باشی فسقلی بابابغل

پسری گلم الان که دارم اینا رو مینویسم رو پای خاله فریبا لالا کردی پنجره هم بازه و حسابی باد خنک میخوری و کیف می کنی پسر گرمایی من. عزیزم وقتی بزرگ شدی یادت باشه که خاله فریبا چقدر دوستت داره و همیشه بهت سر میزنه یادت باشه حسابی بوسش کنی و قدرش و بدونی ...

مورچه بابا ... خیلی دوستت دارم ... خیلی ...

اووووو نکنه مامانی حسودیش بشه ... خوب هر دوتاتونو دوست دارم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان علی
6 مرداد 91 17:52
غزال جون حسودیم می کنی !وای وای وای ههههههههه خدا مورچه وگاهی جوجتون براتون حفظ کنه
عمه جون
6 مرداد 91 18:37
داداشی مورچه دقیقا چه شکلیه اون وقت؟؟؟؟
خاله فریبا
7 مرداد 91 1:28
عزییییزم آرتییین...دلم تنگ شد واسه صبح...کاش الانم روی پام بودیو میخوابوندمت آرتین ولی اینو بدون که من تاحالا تو عمرم از خواب صبحم نزدم حتی به خاطرش یکی از درسامم افتادم ولی واسه تو عجییییییییییب خود به خود هوشیار بیدار میشم بسکه شیرینی عسل خاااااااله