آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

145 روزگی

1391/5/6 11:08
نویسنده : غزال
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی شیرینم

الهی من قربونت بشم که دیگه همه زندگیم شدی! لحظه ای نیست که بهت فکر نکنم...

گل مامان! اینروزا به قدری شیرین و بامزه شدی که دیگه نمیتونم خودم و کنترل کنم و بوسه بارونت میکنم و چه لذتی داره بوسیدنت... بوی تنت .........گل خوشبوی منیییییییییییییییییییی

دیگه هیچی هیچییییییییییییییییی از دنیا نمیخوامممممممممممممممممممممم.

از کارای جدیدت بگم:

دیگه قشنگ گردن میگیری و صاف میشینی البته با کمک من هنوز نمیتونی تنهایی بشینی و کج میشی و یک طرفه میفتی! مدام در حال تقلید کردنی و هر صدایی که با دهن برات در بیاریم تو هم در میاری! خیلی خیلی شیطون شدی و من با مکافات بهت شیر میدم چون تو همش میخوای شیطونی کنی و با کوچکترین صداااااااااااا یادت میره که داشتی شیر میخوردی!

تو روروک میشینی البته عقب عقب و کناری میری عزیزم!

هر موقع که ما داریم غذا میخوریم اینقدر لب و لوچه تو جمع میکنی و مزه مزه میکنی که دلمون ضعف میره! شاید دیگه کم کم غذا و برات شروع کنم آخه واقعا دلت غذا میخواد! دیرز حتی آب میخوردم گریه کردی و منم با لیوان بهت آب دادم و تو هم کلی ذوق کردییییییییییییییییییی

شبا هم دیر میخوابی و دیگه قبل 10 ونیم خوابت نمیبره و چند شب پیش هم با بابا داشتی فوتبال نگاه میکردی! اینقدر لذت میبرممممممممممممممم که حد نداره.

یک دو روزه میریم پارک و تو هم خیلی پسر خوبی هستی و من دیگه دارم حس میکنم کمی به روال قبلی برگشتم... البته کمی :-)

خلاصه که عاشقتمممممممممممممممممم

خدا جونم شکرت! شکرت ! شکرت........... ممنونم به خاطر همه چی... تنهامون نذار

اینم عکسای جدیدت کوشولو موچولوی من

اینم اختصاصی برای عمه جووووووووووووووووون. ببین چه خوشگل میخندمممممممممممممممم

این روزا همش داری حسنی میبینی مامان جون!!!!! حسنی نگو یک دسته گل!

عاشق بازی با لپ تاپ مامان هم هستی! مهندس من :-)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان علی
6 مرداد 91 17:54
به به مهندس آرتین خاله یه کار کامپیوتری داشتم ؟ خاله الهی قربونت بره خیلی با نمک شدای بوس
عمه جون
6 مرداد 91 18:30
نازییییی این عکس ها خیلی لایک دارهههههه عمه جون کلی ذوق میکنم بزرگ شدنتو میبینم راستی مهندس آرتین میشه لپ تاپ منم درست کنی؟! باباییت لپ تاپ منو مخسره کرد
مهسا(مامان هستی)
7 مرداد 91 0:38
قربووووووووووووووونت برمممممممممم عزیز خاله
عسل
7 مرداد 91 0:41
عاشقتم خووووووووووب دور اون كله ي گردت بشم وووووووش چه كنم مننننننن ميخوام بخولمتتتتت
مامان نسرین
7 مرداد 91 0:48
یعنی من میخوام این مهندسه رو بگیرن بخورمش که اینقده جیگره بووووووووووووس
سارای محمدسجاد اینا
7 مرداد 91 1:56
ای دقت ای تمرکز ای علاقه ای چانه ای چشم ای مو ای لب ای انگشت دست ای انگشت پا ووووووووووووووووووووووی
سیا کیا
7 مرداد 91 9:33
ای مهندس موبور خلهههه ای جونم چت باز شدی مثه مامانت از دست رفتییییی ای بلاااااا دخملارو سر کار میزاری؟؟ بخورمتتت هزار تا بوسسسس واس لپای خوشملتتتتتت
سیاکیا
7 مرداد 91 9:34
راستی غزال جونم اون موها همش مال پس کله ی دخملمون یود جلوش کچله ههههه باید ببریم موسسه مو بکاریم هاهاهااااااا
خاله فریبا
7 مرداد 91 12:13
جیگر خاله...عسل خاااااله...قربون حسنی نگاه کردنت بشم
soli مامان ادرینا
7 مرداد 91 14:09
قربونت بشم مهندس کوچولووووووووووووووووو ووییی چه فیگوری گرفتی جوجه کوچولو .. وای ارتین جونمم زودتر بیا تا حسابی بچلونمتتتتت.. غزال جونم حسابی بوس بارونش کن این دختر کش ما رووو با اون مماغششش فداش بشم
soli مامان ادرینا
7 مرداد 91 14:19
24 ماه از پشت قدش 46سانت عرضش22 سانت 9 ماه از پشت قدش 40 سانت عرضش 20 سانت 18 ماه از پشت قدش 44 سانت عرضش 21 سانت عرضاشون که جا باز میکنه قدشونم کش میاد البته . به نظرم یه سایز بزرگتر بگیره کافیه .. حالا باز به جثه ارتین نگاه کن
مامان پگاه
7 مرداد 91 14:59
وایییییی خدا ژستشو بخورم.خوشمل خاله. بوس یه دنیا