آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

خوشبخت ترینم..........

1391/5/3 22:52
نویسنده : غزال
494 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بعد خستگی  روزانه بغلت کردم و داشتم بهت شیر میدادم که یهو صورتتو به طرفم کردی و دستتو دراز کردی و گذاشتی رو گونه ام... بعد با لبخند شروع کردی به صحبت کردن اونم با یک آهنگی که وصف ناپذیره... چشمام خیس خیس و لبام لرزان شد...

 چشمامو بستم و احساس کردم تو بهشتم...تا مدتی گریه ام تمومی نداشت

 این قشنگ ترین لحظه زندگیم بود... قشنگترین...

امشب با تمام وجود احساس کردم  خوشبخت ترینم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آرتین خان خان ایران
4 مرداد 91 0:03
به به اینجا هم که یک آرتین جیگر خاطره مینویسه دوست داشتی پیش ما هم بیاین راستی مطلب درباره حیوان خانگی خیلی جالب بود کاش یه حیوان خونگی ای که جیشش رو بگه داشتیم
خاله فریبا
4 مرداد 91 1:17
عزیییییییییییییییییییزم به قول برلیان که وقتی مامان افروز باهاش قهر میکنه میگه: مامان من وقتی تو دلت بودم همش باهات حرف میزدم من از دلت اومدم بیرون حالا مگه میشه منی که تو دلت بودمو فقط با تو حرف میزدم باهام قهر کنی آرتین ما هم از وقتی که تو دلت بوده حتی الانم که زبون نداره معلومه واسه کی لاو میترکونه دیکهههه
سیا کیا
4 مرداد 91 20:52
وای غزالللللللللللللل منم کلی ذوق زده شدمممممممممم ای جونم ارتیننننننننننن چه شیرین بوده حرکتششش منم جات بودم اینجور ذوق زده میشدم جا من ببوسشششششششش هزار تااااااااا
مامان علی
5 مرداد 91 1:44
غزال با احساسات فراوان شنیدم سبزی گرفتی پاک کنی 2کیلو خورشتیم برای من پاک کن