آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

گل پسر مامان

1390/9/13 20:12
نویسنده : غزال
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام پسر گلم

خوبی آرتین جونم؟ مامان فدات بشه

دیگه فردا 25 هفته هم تموم میشه! همش منتظرم به 30 برسم و خیالم تا حدودی راحت بشه

مامانی امروز همش مضطرب بود یعنی مدتیه همش میترسه! میترسه که تو خدای نکرده زودتر دنیا بیای! مامانی ، قربون دست و پاهای کوچولوت برم، توروخدا تا آخرش محکم بچسب به مامانی و سر موقع به دنیا بیا... باشه پسری؟

راستش دو هفته ای همش درد کمر و زیر دل دارم برای همین همش میترسم وگرنه وول خوردنات خوبه و مثل همیشه ست. امیدوارم  این دردها هم کم بشه و من و از این نگارنی در بیاره

گل مامان ، به مامان انرژی بده که مثبت فکر کنه و افکار منفی و بریزه دور.

پسر نازنینم  فردا و پس فردا تاسوعا و عاشوراست و ما میخوایم بریم خونه مامان بزرگت و خوشحالم کمی سرگرم میشم :-)

من و بابایی هر سال اربعین نذر شله زرد داریم ایشالله سال بعد با تو کوچولوی دوست داشتنی این نذر و میدیم! وای چقدر عااااااااااالی...

بابایی الان رفته جواب آزمایش من و بگیره دعا کن همه چی مرتب باشه.

فرشته کوچولوی من مواظب خودت باش و تا میتونی از مامانی تغذیه کن و رشد کن نوش جوووووووووووونت

عاشقانه دوستت دارم و نفسم به نفست بنده ...

پ.ن : الان بابایی زنگ زد و گفت همه آزمایشا خوب بوده و من خیلی خوشحالممممم

بازم میگم دوستت دارم نی نی گولوی مامان  قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان سانلی
14 آذر 90 18:48
سلام مامان غزال.از نوشته هاتون و عکسهایی که گذاشتین مشخصه که پر از احساسهای قشنگ و پر از انرژی مثبتین به دو تا عشقتون تبریک میگم بخاطر داشتنتون.اگر برای تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین .برای ارتین کوچولو هم یه عالمه ارزو سلامتی


مرسی عزیز دلممممممممم
منم اومدم وبلاگتو دیدم وکلی قربون صدقه دخملی خوشگلت رفتم! وبلاگتون و با اجازه لینک کردمممم تا آروم آروم نوشته های قشنگتو بخونم
کلی بووووووس برای مامان و دختر ناز
khale fariba
14 آذر 90 22:09
ghorbunet beram khaaaaaaaaaaale ke lahze shomari mikonam ta zood esfand beshe :x tazasham enghad ke dooset daram 2bar umadi be khabam...behtarin khabe omram bud va har shab montazeram ta 2bare biay be khabam ajjjjjjiiijam zood bia ke khoda toero kheili doost dashte ke hamchin maman babayi behet dade...makhsoosan ke 2ta dooste khubam dari panbe fandogh :x khahare khoshgelam ghorbunet beram kheili kheili kheili neveshtehat ghashange kheili hamashuno khundam vaghean aali boodo lezzat bordam montazere baghiash hastam :x


آخییییییییی ببین کی پیام گذاشته!!! خاله فریبا مهربوووووووووون! آرتین خیلی خیلییییییی دوستت داره و الان داره برات جفتک میندازه :-)
خاله جون دعا کن همه چی به خوبی بگذره و من به موقع بیام تو بغلتووووون :-********
nirvana
16 آذر 90 13:57
سلام غزال جون خیلی وبلاگ نازی داری. مطالبت هم با احساس وتاثیرگذاره.امیدوارم همیشه شاد باشی.
سمانه
15 دی 90 13:32
الهی قربون نذر شله زرد سال بعد برم من که تو هم هستی عزیززززززم؛ آرتین این مامانت منو دیر خبر کرده نوشته هاش رو بخونم ؛ من هل شدم نمیدونم واسه کدومش نظر بدم ! اصلا با مامانت کاری ندارم ها ، فقط میخوام با خودت حرف بزنم پسرک خوشگل من، اگه بدونی چقدر منتظر اومدنت هستیم.


اخ جون ببین کیا اومدن! خاله های عزیز پسری!!!! چقدر خوبه هااااااااااااااااا
کلی دوستتون دااااااااریم
ماچی موچ آرتینی :-*