آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

سلام پسر گلم، سلام همسر نازنینم

1390/9/12 19:55
نویسنده : غزال
484 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم این فرصت ایجاد شده تا بعدها بتونی حرفای دل مامان و باباتو بخونی. پسر خوبم باید بدونی که تو حاصل یک عشق پاکی. عشقی که مامان و باباتو از فاصله دور، از دو فرهنگ مختلف بهم رسوند. عشقی که زیباترین لحظات رو برای ما ارمغان داشت و قشنگترین خاطرات رو توی ذهن ما حک کرد.

آرتین عزیزم،از صمیم قلب آرزو می کنم زیبایی، صداقت، پاکی و صفای این عشق، روی تک تک سلول های وجودت حک بشه.

خیلی دوستت دارم

بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

dp
12 آذر 90 23:46
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر


سلام بابابی ملیسای عزیز.
من مامان آرتین هستم و گفتم تا بابای آرتین بیاد و جواب بده من پیش دستی کنم :-)
ممنونم که به وبلاگمون سر زدین.
منم از دیروز دارم آروم آروم وبلاگ زیبای شما و ملیسا و میخونم و کلی هم لذت بردم از عشق بین پدر و دختر. برای خودتون و همسرنازنینتون و فرشته کوچولوتون بهترینها و آرزو میکنم.


سلام ملیسا و بابایی ملیسای عزیز
ممنون از توجه شما. حتماًبهتون سر میزنم
asemuni ha
16 آذر 90 20:24
لطفا داستان آشنایی تون رو بنویسید. بی صبرانه دوست دارم بشنوم.
سمانه
15 دی 90 13:37
آقا رحییییییییییییم نکن بابا!!! ((( اصلا رعایت قلب ضعیف ما رو نمیکنید هاااا بابا جون دختر مجرد نشسته اینجا انقدر حرفهای عاشقانه نزنید )
فوق العاده بود... عااااااااالی


خدا بگم چیکارت نکنه سمانه! رحیم غش کرده از خندههههههه!!!! کلی هم تشکر میکنه که به وبلاگ آرتین سر زدی !