آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (10)

الهام
5 تیر 91 17:10
مبارکت باشه غزال جون ایشالا نینیت همیشه سالم و سلامت باشه اگر عکس از سیسمونیش داشتی حتما بذار
مینا مامی لیانا
5 تیر 91 19:35
خاله فریبا
5 تیر 91 20:53
عزییییییییییز خاااااااله...قربونت بشم که وقتی لباس نداری انقد خوشااالی الانم مثل فرشته کوچولوها خوابیدی
سارینا مامان آرمان
5 تیر 91 23:40
سلام عزیزممم غزال جون خیلی پسرت ناز شده یعنی ناز بود نازتر شده مطمن باش بچه بعدی رو دختر میارمکه پسرت دامادم بشه...غزال کاش اهواز بودی خیلی خوب میشد دوستم با اینکه ندیدمت اما انگار سالها میشناسمت دلم تنگولیده برات عزیزم یه برنامه بزار بیا اهواز قدمتم رو جفت تخم چشماممممممممم
سیا کیا
7 تیر 91 9:17
مموششششششششششششش بخورمت با اون نگاه خوشمل شیطونتتتتتتت پسمل ماشالا چقدر نازییییییی دخمل کش ندزدنتتتتتتتتت عزیزمییییییییییییی غزال جون اسپند یادت نرهه مثه من تنبلی نکن ههههههههه
soli مامان ادرینا
7 تیر 91 16:46
جیگر پسر خوشگلمونو بخورم با اون جوجوهاششششششش اره غزالی شباهاتا زیاده باید بیای خونمون بقیه شباهتا هم پیدا کنی هههههههه این پسمل دختر کشو از طرف من ببوسسسسسسس محکم ..
سلماز
10 تیر 91 9:36
غزاااااااااال الهی من فدای این نخود کوچولو بشم..مخصوصا لباشو چشاش....چقد صورتش فرق کرده روزبروز نازتر شده براش اسپند دود کن بخدا جدی میگم.تروخدا بیاین من دلم براش تنگ شدهههههههههههههه
سیا کیا
11 تیر 91 20:58
راستی غزاللللللللل بچرو کشتی چرا اینقد پوشکشو محکم بستی دخترررررررررررر رحم کنننننن!!!!!!
ساراي محمدسجاد
13 تیر 91 0:29
بوس واسه آرتين سلام غزااااااااااااال جونم خوبي؟ نمي رسم بيام کلوپ خيلي دلم هوات رو مي کنه مواظب خودت باش قربون اين پسره شيطون برم گروه سرود آماده: ماشالله ماشالله...
بهاره مامان گلاره
21 مرداد 91 18:48
دککککککی آرتیییییییییین بوس