آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

اولین قهقهه جانانه :-)

1391/4/4 12:32
نویسنده : غزال
390 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیروز که من خواب بودم و تو هم با بابایی بازی میکردی ! مثل اینکه کلی قهقهه زدی!!!! به طوری که بابایی کلی تعجب کرده بود و خیلی هم خوشحال بود!! ولی چه فایده خب! من که نشنیدم :-( بابایی هم همش پز میده که برای اون خندیدی! زود برای مامان جونتم قهقهه بزن دیگه چشم

خاله فریبا هم اومده و تو داری حسابی کیف میکنی! اینارو مینویسم که بعدها قدر خاله فریبا و بدونی ها !!!

عاشقتم یکی یکدونه من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

soli مامان ادرینا
4 تیر 91 12:21
ای جونممممممممم سه روز پیش ادرینا هم قهقه عجیبی میزددد البته واسه بابائیش قربون این فرشته ها بشم .. ادرینا جوری قهقه میزد که شونه هاش میلرزید از خنده .. ببوس آرتین جونمووووو
مامان سارا
4 تیر 91 13:15
سلام غزال خانم .من سارا هستم . داشتم وبلاگ پسرکمو به روز می کردم چشمم به وبلاگ شما تو لیست آخرین وبلاگ های به روز شده افتاد . چقدر آرتین جون ملوسه. از طرف من ببوسش . به لینگ دوستانم اضافتون کردم اگه دوست داشتید به کیان کوچولو هم سر بزنید .
سارای محمدسجاد
5 تیر 91 0:14
خوش حالم ارتین خوب شده و خودت هم بهتری و روبراهی خیلی خوش حالم راستی شماره هام پاک شده اگر دوست داشتی یه تکی یه پیامی یه چیزی بده تا دوباره شماره ت رو داشته باشم دوسسسسست دارم شدید
مینا مامی لیانا
5 تیر 91 19:36
همیشه بخندی خوشگل خاله
خاله فریبا
5 تیر 91 20:51
ای بابا خاله جوووون تو که واسه منو مامان جونت هنووووز قهقهه نزدیییییی کههههه.... ولی کلی واسه خاله فریبات آواز با صدای مردونه خوندیییی قربووونت بره خااااله کاری نکرده که کلی بهش خوش میگذره تاااازه...