آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

4 ماهگیت مبارک قند عسلم

1391/4/13 23:55
نویسنده : غزال
477 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی اسفندی من..........

4 ماه از زمانیکه تورو دیدم میگذره! چقدر زود میگذره... چقدر روزای سخت و شیرینی و گذروندیم و چقدر لحظه به لحظه عاشقتر شدم... تا جایی که الان جونم به جونت بسته ست

کوچولوی من همیشه کنارم بمون ...

این روزا همش داری سخنرانی میکنی و امروز اینقدر ر حرفی کردی که من و باباییت کلییییییییی بهت خندیدیم!!!! الهی قربون صحبت کردن و خندیدنت بشم... قربون نق نق کردنت هم بشم

فدات بشم من که تازه فهمیدم نق نق کردنت به خاطر سر رفتن حوصله ست! دیروز بعد الظهر همش نق و نوق میکردی و منم بردمت دم در خونه! با هم نشستیم و موتورها و ماشینا و نگاه کردیم و تو صدات در نیومد! دستای کوچولوی نازتو میخوردی و تک تک موتورها و ماشین ها و تا آخرین لحظه که از جلو چشممون محو میشدن دنبال میکردی!

فردا هم واکسن داری و من از الان بدجور استرس دارم آخه دو ماهگی خیلی درد کشیدی گلکم...پاهای کوچولوت خیلی درد میکرد و ما نمیتونستیم آرومت کنیم و دیگه به جایی رسید که منم با گریه های  تو گریه میکردم... امیدوارم فردا دیگه درد نکشی عزیزم

رحیم گلم بازم ممنون که این روزا با اعصاب خراب من و خستگی هام کنار میای و درکم میکنی... عاشقتونممممممممممم پدر و پسر

خدایا مثل همیشه کمکمون کن و کنارمون باش......... خیلی دوستت دارم خدا جونممممممم....

اینم عکسای دو روز مونده به چهار ماهگی

عاشقتممممممممممممم نخود کووچولوی خوردنی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

خاله فزیبا
14 تیر 91 13:19
عزیییز خاله...میبینم خیلی پر حرف شدی امروز همش با مامان که حرف میزدم صدای تو قاطی میشد خیلی دلم هواتو کرد خیلیییییییییی کاش نزدیکمون بودی حیف که دوری حیفه واقعا از دست بدیم این روزارو امروزم که واکسن زدی ایشالا که تب نکنیو خوب باشی مامانشم اسپند یادش نرههههه
سارا (مامان درسا)
15 تیر 91 16:16
ماشالا هزار ماشالا چقدر این گب پسملمون ناز و آقا شده عزیزم مبارک 4 ماهگیت گلم ایشالا نی نیمون قویه و هیچیش نمیشه بوس
راحله(مامان هوراد)
15 تیر 91 16:52
غزال جونم اصلا نمیتونم جلو اشکامو بگیرم...خیلی ممنون که اون تایپیک رو به من معرفی کردی.من خیلی نا شکری کردم...خیلی.....خدایا منو ببخش
راحله(مامان هوراد)
15 تیر 91 16:54
تپلی خوشکل خاله 4 ماهگیت مبارک
سی
15 تیر 91 19:09
اخیییییییییی نازییییییییییی بچه دوست داره اظهار نظر کنه چرا گوش نمیدی غزالللللللللللللل ههههههه ماشالا عسل تر تر شده ولی معلومه از اون شیطونای عشقه موتور میشه ههههههه به جام بچلونشششش
فاقی
16 تیر 91 17:57
تو چقد شبیه جوجه طلاییی پسر!!!!!بووووووس
عسل
17 تیر 91 9:25
اي قربون شكل ماهت بشم اخه نخودي هزارماشالله
sia kia
17 تیر 91 19:35
هههههههههه غزال اون سی من هستما ههههههههههههه
سارای محمدسجاد اینا
18 تیر 91 11:45
بوووووووووووووووووووووس واسه پسررررر غزاااااال دلم می خاد دنیا وایسه!!!!! هههههههههههههههه