آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (5)

مامان بهی
21 خرداد 91 21:21
به به چه پسر نازیییییییی وای آرتین جون نمیترسی از گربه ههمن بودم الان یه سکته زده بودماااا
ساراي محمدسجاد اينا
22 خرداد 91 0:41
اول که لباس باباي آرتين رو دوست مي داريم دوم که گردن بند مامان آرتين رو هم دوست مي داريم سوم اينکه گربه ضرر نداره خانم دکتر واسه ني ني ؟ موهاش؟ لمس کردنش؟ کلاً؟ سوالم کاملا علميِ و غير احساساتيِ مادرانه!
خاله فریبا
26 خرداد 91 13:23
خاااااااااااااله جووووووووون اومدم اینجا بگم که دلم واست یه ذره شده ا...اصلا عکساتو که میبینم دلم پر میکشه واست عشق خاااااله...دلم واسه اگوووو اگوووو گفتنات یه ذره شده...مواظب خودت باش عسل خاله
سیا کیا
26 خرداد 91 17:12
ماشالا به پسمل نازموننننننننن عزیزممممم روز به روز عسل تر میشی خالههه منم از گربه نمیترسم پسرمون شجاعه دیگهههههههههه باید پسر بودنشو ثابت کنه به جام ببوسش غزال جونمممممممممم
:-))
10 تیر 91 21:27
wow قبول نیست من یکم غایب بودم تازه رسیدم چقدر ماشالا ماشالا خوشتیپ و باحالی شما آرتین کوچولو!!! یعنی اینقدرررررر نی نی دوست دارما و حوصله نی نی بازی مخصوصا وقتی رو دنده غر غر باشه و بخاد یکی هی بغلش کنه راهش ببره خوراکه خودمه... توپولوی خشگل.... راستی اون گربه بیماری "شیتوپلاسمالتازیک ججج زززز قق" حاده مایل به خفن میاره ها! خطرناکه برای بچه،بهتر نیست بدین بره دست صاحب خودش؟