آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

سه ماهگی گل پسرم

1391/3/18 20:16
نویسنده : غزال
871 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بشه که روز به روز خوشمل تر و جیگرتر میشی.

خیلییییییییییییییی دوستت دارم عزیز دلم. این روزا خیلی خیلی پسر خوبی شدی و اکثر اوقات داری میخندی و خیلی راحت تر از قبل میخوابی.

دیگه تقریبا گردن میگیری و اینقدر ناناز میشی که دلم میخواد حسابی بچلونمت! حیف که دوست نداری و جیغ میزنی!

اینم عکس گردن گرفتنت!

خاله فریبا هم اومده پیشت و حسابی باهاش بازی کردی و اونم عکسای خوشگل خوشگل ازت گرفت!

پسر نازنینم دیروز برای چک آپ هم رفتیم دکتر و همه چیز خوب بود . راستی یادم رفته وزن و قدتو بگم

موقع تولد وزنت 2640 و قدت 47 بود و تو یک ماهگی 3700 شدی با قد 54

دو ماهگی وزنت 5800 و قدت 58 و در سه ماهگی هم 6650 و قد 65!

همین طوری داری بزرگ میشی و من هر روز عاشقتر از روز قبل میشم!

عشقم خیلی خیلی دوستت دارم و این روزا وقتی بغلت میکنم و میخوام بخوابونمت دچار شادی وصف ناپذیری میشم... مادر شدن واقعااااااااااااااااااااا قشنگه.

فردا هم سالگرد ازدواج من و بابا هست و امسال سه نفری جشن میگیریم و سه نفری میریم آتلیه! خیلی خوشحالم که خوشبختیمون کامل شده و از ته قلبم خدارو شکر میکنم.

خدایا خیلی دوستت دارم به خاطر این همه خوشبختی و آرامش در کنار همسر و پسر گلم

عاشق دست خوردنتم! یک ملچ و مولوچی میکنی بیا و ببین!

اینم پسر پهلوون باباش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان بهی
18 خرداد 91 21:36
وااااای وااااای چه پسر خوشملی شدییی آرتین جونننننن
مامان بهی
18 خرداد 91 21:36
سارینا مامان آرمان
18 خرداد 91 23:14
سلام آرتین جونم خاله من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممممممممممم مثل پسر خودممممممممم
خاله فریبا
19 خرداد 91 15:11
عزیییییییییییییز خاله دلم واست یه ذره شده خاااااااااااله... همش دارم عکساتو نگاه میکنم به مامانی بابایی هم نشون دادم کلی ذوق کردن دیدنتو اونام دلشون تنگ شدو کلی دعوام کردن که اگه تو نمیرفتی این هفته اونا میومدن ما میدیدیمش خلاصه خاله جوووون لباسم بوی تورو میده ولی اصلا دوس ندارم عوضش کنم امروزم تو اولین سالگرد ازدواج مامان بابات حساااابی برقصو بخند
سیا کیا
19 خرداد 91 22:44
جونم ارتیننننننننننن قربونت برم که عاشق قورباغتییییییییییییییییییی ماشالا به اون نگاه قشنگتتتتتتتتت ای جانم خوردنی بودی خوردنی تر سدی جیگررررررررررررررررررررر تو هم مثه ویانا مشتتو میکنی دهنتا عزیزممممممم هزار تا بوس واس این پسمل خوشگلموننننننننننننننن
نرگسی
20 خرداد 91 12:38
ماشالله هزار ماشالله چقدر قیافش عوض شده و روز به روز خوشگل تر و شیرینتر عزیزمممممممممممم .. سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه .. ایشالله که کنار هم همینجوری شاد و خوشبخت باشید عزیزم ..
soli مامان ادرینا
20 خرداد 91 17:37
3ماهگیت مبارک پسمل خوشگلللللللللللللل وای غذای این عکساش چه قدر شبیه ادرینا شده هههههههههههههه از طرف من حسابی بوسش کن خیلی ماه شده .. دختر کش شده هههههه
مامان علی
20 خرداد 91 18:48
سه ماهگیت مبارک پسر خاله همچنان سرباز امام زمان هستی
سارا (مامان درسا)
21 خرداد 91 0:50
مبارکهههههههههههههه ووووووووووووووی گلم پسرمون زود بزرگ شو عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک غزال جونم راستی از اون زیراندازهای آرتین درسا هم عینشو داره همین رنگ و همین شکل
ساراي محمدسجاد اينا
21 خرداد 91 12:58
سلااااام به به چه پسري... ايشالله همينجوري که داره تپلي ميشه فهم و درکش هم رشد کنه... ايشالله ايشالله...ايشالله راستي من حساس بودم نه حسود.... صفت رو اشتباه به کار بردي مامان غزال جوني
سلماز
10 تیر 91 9:39
این سری از عکساش معرکه ست .... مخصوصا اونی که دمرو ازش گرفتی..من فدای شما بشم اخه نفس خالههههههههه