آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

107 روزگی

1391/3/29 22:23
نویسنده : غزال
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

ببخشید عزیزم دیر شد میخواستم بیام و برات بنویسم ولی خب این روزا بدجوری وقتم و پر کردی و دلم نمیخواد زمانی که متعلق به تو هست و کار دیگه ای بکنم. الان هم خوابی و من اومدم اینجا

مامان فدات بشه که چند روزه بدجوری بیقراری. الهی بمیرم برات که نمیفهمم چت شده! دکترم هم رفتیم ولی گفت همه چیز خوبه خداروشکر.

مامان جونم نمیدونم احساس میکنم ترسیدی آخه چند روز پیش صبح که از خواب بیدار شدی داشتیم پوشکتو عوض میکردیم که یهو جیش کردی و ما هم ترسیدیم و یهو پاهاتو ول کردیم و تو هم جیغ زدیییییییییییی!!!!!! و جیغا تا همین الان ادامه داره! البته خداروشکر خیلی خیلی بهتری عشقم.

مامان قربونت بشه عزیزم ببخشید اگه ترسوندیمت. این روزا هر موقع که بخوای بغلت میکنیم و بیشتر تو بغلمونی تا بتونی آرامشتو به دست بیاری. مامان جون خیلی دوستت داریم و دیدن ناراحتی و گریه ات خیلی داغونمون میکنه.

روزای سختی و گذروندم آخه بابایی هم مسموم شده بود و حالش خوب نبود و من خیلی استرس کشیدم ولی خداروشکر همه چی به خیر و خوشی گذشت و من هر لحظه به خاطر سلامتی شما دو تا خداروشکر میکنم.

گل مامان این روزا همش با بابا بازی میکنی و خیلی بابایی و دوست داری. همش دوست داری رو دوتا پاهای کوچولو و نازت بایستی.

عاشق ماهیهای آکواریوم هم هستی و ساعتها با بابا میشینین و بهشون نگاه میکنین و تازه اسم یکیشونم گذاشتی اگو :-)

صبح ها و بعدالظهر ها هم با بابایی میرین کالسکه سواری و منم کمی استراحت میکنم.

دبشب هم رفتیم برات کتابای تقویت هوش گرفتیم! خیلی بهشون توجه میکنی! کلی با بابا میخندیم و میگیم آرتین بدو درساتو بخون :-) تازه بابا میکه تو کلاس سوم که همون صفحه سه هست تجدید شدی :-) آره مامان؟ فکر نکنم ها! پسر من زرنگههههههههههههههههه ! بلهههه!!!!!

امروز اینقدر دوست داشتی بایستی که دیگه گذاشتیمت تو روروک ! خیلی خوشت اومد ولی پاهای کوچولوت هنوز نمیرسه هر چقدر هم تنظیمش کردیم ولی کوچولوتر از این حرفایی قند عسلم.

ولی زودی خسته شدی

قربون اون صورتت مثل ماهت بشم من.

خب دیگه عزیزم مامان بره کمی دراز بکشه که حسابی سر درد داره! این روزا بسکه راهت بردم و تکونت دادم سرگیجه دارم ! همه اینا هم فدای یک تار موی عشقم

دست بابا رحیم جون هم درد نکنه که بیشتر از همیشه کمکمه و هوامون و داره. خداروشکر که من شما دوتارو دارم.

خدایا خیلی دوستت دارم و همیشه شاکرتم.

 خدا جون فردا صبح پسرم مثل چند روز قبل با خنده و شادی بلند شه و دیگه گریه نکنه... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سارینا مامان آرمان
30 خرداد 91 0:54
سلام گلممممم اول از همه بگم دلم خیلی برات تنگ شده دوم اینکه گوشیم رو عوض کردم شمارتو ندارم تو گوشی قبلن ذخیره بود بهم مسج بده شمارت داشته باشم سوم اینکه آرتین گلم ماشالله هزار ماشالله مردی شده برا خودش برام محکم ببوسش و اسپند دود کن و تا یک ماه دیگه اصلاااااااا نزار روروک دختر خیلی زود گذاشتی 4 ماهش که تموم شد وارد 5 شد روزی یک دقیقه میزاری پایان 5 ماهگی بیشترش میکنی حالا بزار تو 6 ماه بره آرتین انقدر کاراش جالب و خوشمزه میشه که میخایی درسته قورتش بدی مخصوصا سز میز غذا هرچی ببینن میخان بخورن حالا حالاها صبر کن
خاله فریبا
30 خرداد 91 1:30
خاله قربونت بشه الهییییییی....عشق خاله میدونم از دوری من بیقراری میام خاله جون قراره یک ماه بیام پرستارت شم میخوام چاق و چله ات کنم همش به مامان بگم شیر بده بهت مواظب خودتون باشین
نرگسی
30 خرداد 91 2:57
الهی آمین .. وای خدا چقده این پسر شیرینه .. مامانی براش اسفند دود کن ..
ساراي محمدسجاد اينا
30 خرداد 91 11:26
واي که چه خوب مي نويسي... آدم فکر مي کنه اونجاست. الهي که مثل چند روز قبل بشه و حتما بهتر از اون موقع هاهم بشه. دووووووووووووسِّت دارم بشدت...
مینا مامی لیانا
30 خرداد 91 21:43
عزیزم آرتین جونم روروئک سواری مبارک ایشالا که همیشه سالم باشی خاله
مامان بهی
31 خرداد 91 0:01
ایییییی جانم آرتین جون داره بزرگ میشه هاااا ماشالللللهههههه شما مواظبت خودتون باشین غزال جون
سیا کیا
31 خرداد 91 23:41
ای فدای اگو گفتنشششششششششششششش ای جانمممممممممم بچمون رفوزه شده؟؟؟؟؟؟ هاهاهاااااااااااااااا من که عاشق این گل پسرم به جام بوسششششششششششششششششش کن به همین محکمی نوشتم بوسش کنیااااااا
soli
1 تیر 91 13:19
قربون پسملی ناز .. غزال نزارش تو روروئک گناه داره کمرش درد میگیره آدرینا همش دوست داره رو پا نگهش داری از دست این وروجکا .. با این دستمال سرش خیلی خوردنی تر شده .. به قول سیا بچلونششششش از طرف من ..
سلماز
10 تیر 91 9:38
ای جوووووووووووووونم که غر میزنی حوصله نداری..