آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

یک ماهگی شیرینم

1391/1/14 23:14
نویسنده : غزال
392 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهگیت مبارک عزیز دل مامان...  شیرینم... عشقم ... همه زندگی من...

عاشقتم مامانی ...

خدایا شکرت پسرم 1 ماه و به خوبی گذشت. درسته خیلی سخت بود و بی خوابی امونمو بریده ولی همه اینا با یک نگاه فرشته کوچولوم از یادم میره

اینقدر وقتم پره که حتی نمیتونم بیام اینجا و خاطرات تو و بنویسم عزیزم. همه زمانم شده تو

الانم چون حمومت کردیم خوابیدی ولی هر از چند گاهی نق میزنی و من مجبورم راهت ببرم.

الان اگه من و ببینی پسرم :- ) یک دستم به تو هست و سرم رو بالش که بتونم یک کوچولو استراحت کنم و یک دستم به لب تاپ! خیلی خنده داره! حتی غذا خوردن و هم فراموش میکنم! اگه رحیم مهربونم نبود که فکر کنم هیچی دیگه!

الان خیلی خیلی قدر مامان و بابامو میدونم. الان میفهمم که چقدر زحمت کشیدن و زندگیشون و به پام ریختن.

راستش دلم لک زده برای چند ساعت خوابیدن! برای قدم زدن با بابایی و حرفای عشقولانه زدن :-) ولی خب الان یک ماهه که حتی یک کلمه هم نتونستیم در موردخودمون بگیم. اشکال ندارهعزیزکم همه اش فدای یک لبخند تو خواب تو! هنوز نمیتونی  بخندی تا بتونی خستگی هامو از تنم بیرون کنی ولی من دلم به خنده های قشنگ تو خوابت خوشه! شاید خنده دار باشه ولی وقتی میخندی از شوق گریه ام میگیره! کلا الان میفهمم چرا همه مامانا اینقدر با احساسن! منم همش اشکم آمادست ! اشک ش.قه ها!

مامان جون فردا چک آپ 1 ماهگیته. اکیدوارم همه چی خوب باشه. این روزا بعد شیر خوردن بالا میاری که من بدجوری هول میکنم و بعضی وقتا هم گریه ام میگیره. خیلی میترسم . خوبه بابایی هست تا آرومم کنه وگرنه دق میکنم.

نازنینم خیلی خیلی دوستت دارم و امیدوارم بتونم مامان خوب و صبوری برات باشم.

 اینم عکسی که امروز بعد حموم گرفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نرگسی
14 فروردین 91 23:27
عافیت باشه گل پسر ایشالله حموم دامادیت .. مامان غزال خسته نباشی .. خدا قوت عزیزم..
الهه
15 فروردین 91 9:50
من عاشق اين اقا خوشكلم
سارای محمدسجاد اینا ....
15 فروردین 91 10:51
جیگرشو... این شیر بالاآوردنا که طبیعیه خواهر... ممنون لینکیدی مارو اونم دو بار
مامان بهی
15 فروردین 91 19:36
اولا عیدتون مبارک بعدشم 1 ماهگیه پسمل خوشگلتون مبارک خیلی خوبههه که مامان شدنو با تموم وجودتون حس میکنید بهتون حسودیم شد مامان غزال راستی واسه خودتو بابارحیم وآرتین جونو زندگی قشنگتون اسپند دود کنید حتما
يك دوست
15 فروردین 91 22:01
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
خاله نفس
15 فروردین 91 23:23
ای جانم پسملمونو نگاه کنین ایشالا حمام دامادی گل پســــــــــــر مامانی دعا واسه من یادتون نره
ammejoon
16 فروردین 91 20:56
elaaaaaaaaaaahhhhhhhiiii che bozorg shodi ammejoooooooooooonnnnnnn vay khodaye man ashshshsheghetaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ناصر
16 فروردین 91 21:28
ارتین جون عمو لباست هر چند زرشکیه ولی در هر صورت بو پرسپولیس میده!!! ابی بهت بیشتر میاد
خاله فریبا
16 فروردین 91 23:50
ای وااااااااااااااااای عزیییییزم عشق خاله قربونت برم من که عاااااشقتم...واقعا دلم برات پر کشید الان که عکستو دیدم گریه ام گرفت دلم برات تنگ شد برای اون روزایی که ساعت 6 یا 7 صبح با ذوق از خواب میپریدم تا راه ببرمت اگه الان ببینی چه جوری ساعت 7 واسه دانشگاه رفتن از خواب پا میشم با گریه ولی واسه تو عجیب با ذوق پا میشدمفقط لحظه شماری میکنم که زووووووووووود 2 اردیبهشت بشه و من امتحان نداشته باشم بیام پیشت
محمد سجاد سارا اینا
19 فروردین 91 12:23
برای پسر خاله م