آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (7)

خاله نفس
9 فروردین 91 20:35
سلام مامانی سالِ نو مبارک من خیلی اتفاقی باهاتون آشنا شدم و چقد ازین بابت خوشحالم از دیدن عکسای فرشته کوشولوت لذت بردم هزارماشالا ... امیدوارم زیر سایه تون بزرگ شه و بهترین ها رو تجربه کنه با اجازه لینکتون میکنم ...از طرف من گل پسرتونو ببوسین راستی خصوصی دارین لطفا" چک کنین
نرگسی
10 فروردین 91 1:01
ای جونم .. چقدر مظلومه گل پسری ..
سارا(مامان شهیار)
10 فروردین 91 10:17
سلام غزال جونی....منممممممم سارااااا....تو که بی معرفت شدی(البته حسابی درکت میکنم) ولی من همیشه بهت سر میزنم...آرتین گلی خیلی ماهه....مثل خودت....از طرف من دستشو ببوس (لپشو نبوسیاااااااا).
محمد سجاد سارا اینا
10 فروردین 91 20:06
ماشالله.... لینکت کردم بانوووو
خاله فریبا
11 فروردین 91 0:04
خاله قربونت بشه الهیییییییییییییییییییییی که انقد ماهیییی خوب من چه جوری ازت دل بکنم برم مشهد خااااااله جوووووووووووووووون( (مواظب خودت باش عشق خاااله
ناصر
13 فروردین 91 23:40
گل پسل قند عشل به چی فک میکنی تو اخه ؟
سارا (مامان درسا)
14 فروردین 91 19:47
سلام عزیزم وووووووووییییییییی این آقا خوشگلو رو دومادش میکنی یا نه؟ بیایم خواستگاری!!!!!!!! مبارکه عزیزم و ایشالا به سلامتی و دل خوش ایشالا پا قدمش واستون یه عالمه برکت و خوشبختی باشه عزیزم. دوستتون دارم. بوسسسسسس