آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

اولین لبخند

1391/1/19 14:38
نویسنده : غزال
472 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان امروز صبح دو بار برای بابا جونش خندید!!!!!!!!!!!! خوش به حال باباش

خیلی بابایی لذت برد و منم همینطور. خستگی بابا در شد! امیدوارم برای منم بخندی عسلمممم

خیلی دوستت دااااااااااااااااارم.

فردا صبح هم وقت داریم واسه ختنه کردنت. خیلی میترسم و همش استرس دارم. خدا کنه زیاد اذیت نشی نازنینم وگرنه مامان دق میکنه.

خدایا کمکم کن صبور باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

محمدسجاد سارا اینا
19 فروردین 91 16:28
هوراااااااااا میخان کوتاش کنن فردااااا هاهاها نگران نباش دوستم...خاطره میشه
سارا
19 فروردین 91 16:29
راستی اسم امیرارسلان پسر حمیده هم شده علی در 5 روزگیش....
خاله فریبا
20 فروردین 91 0:53
عزیییییییییییییییییییییییییزمخاله قربونت بره ...ولی من یک فیلمی دارم ازت که بیداریو به دوربین که نگاه میکنی میخندیو یه دونه لپت سوراخ میشهروزی هزار بار نگاه میکنم این فیلمو دلم غش میکنهفردا عزیز دلم راحت میشه پس دیگهومواظب خودتون باشین
سارا (مامان درسا)
20 فروردین 91 22:57
سلام عزیزکم مبارک واسه ختنه و مبارک واسه لبخندش. ایشالا همه چیز خوب پیش میره. ببوسش
نرگسی
22 فروردین 91 16:02
مبارک باشه خنده ی آرتین خان .. خوش به حال باباییش ..
مهدی
25 فروردین 91 13:14
سلام.اتفاقی دیدم وبلاگتون رو.خوشا به حالتون.که بهم رسیدین.بزرگترین لذت دنیا رو چشیدین.رسیدن.پدرشدن.مادرشدن....برای من و عشقم هم دعا کنید.مثل شما از دوجای مختلف و دور هستیم.تهران و مشهد...ولی رسیدنمون بهم خیلی خیلی خیلی سخته......بهم رسیدن حس خوبیه.توروخدا دعامون کنید...!


آخی ......... دلم یک جوری شد. از ته ته دلم دعا میکنم به هم برسید. این سختی ها باعث میشه بعدها تو زندگی قدر همدیگرو خیلی خیلی بیشتر بدونید. با آرزوهای بهترینها برای شما و عشقتون
رویا
3 اسفند 92 14:03
سلام امروز میگشتم تو نت دنبال ی عکس عاشقانه واسه عشقم خیلی اتفاقی وبتونو دیدم خیلی قشنگ بود خیلی رویایی بود مثه اسم من خوش به حالتون که بهم رسیدید خوش به حالتون که دیگه تو حسرت هم بسر نمیبرید واسه ماهم دعا کنید مردم از انتظار
رویا
3 اسفند 92 14:09
سلام منم امروز اتفاقی وب شمارو دیدم خیلی خوبه که این حس قشنگو تجربه کردین دلم خیلی تنگ واسه عشقم دنبال ی عکس خشگل بودم بزارم تو وبم که به اینجا رسیدم خوش به حالتون که بهم رسیدین واسه ماهم دعا کنین مردیم از انتظار ولی هیچ امیدی به وصل نداریم به منم سربزن خوشحال میکنی این دل تنهاو عاشقو
رویا
3 اسفند 92 14:09
گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی من که از یاد تمام آشنایان رفته ام وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی.........