آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

هفته 31

1390/10/19 21:03
نویسنده : غزال
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلامممممممم گل پسرم ، قند عسلم

وای که این مامانت چقده تنبله! دیر به دیر میاد مینویسه! ولی خب میبینی که زیاد باهات حرف میزنم!!!

قربونت برم جدیدا خیلی زیاد وول میخوری! همیشه میگفتم چه پسر آرومی! آقایی!!!!! ولی خب جدیدا کم مونده دل مامانو پاره کنی! عاشق تکونای قشنگتم و هنوز که هنوزه سیر نمیشم و هر لحظه منتظر تکون بعدیم...

دیگه بابایی هم میگه داره فوتبال بازی میکنه ؟!!!! آخه شکمم بالا پایین میپره :-)

تازه تو روز دو الی سه بار هم سکسکه میکنی!!!!  چه خبره پس؟ الهی قربون سکسکه های کوچولو و منظمت برم.

خب خبرجدید اینکه من شنبه رفتم سونوگرافی و روی ماهتو دیدم و کلی تو دلم قربون صدقه دست و پاهای کوچولوت رفتم.

یک هفته از سنت جلوتر بودی و وزنت هم 1550 بود و کمی از نرمال تپلی تر بودی و خیال مامان راحت شد! همه چیز هم نرمال و خوب بود و من کلی خوشحال شدم.

اینم بگم که این روزا بازم کمر درد و دل درد دارم . مامانی یک وقت عجله نکنی ها باشه؟ با اینکه خیلی بی تابم که زودی بیای تو بغلم ولی دعای هر روز و شبم اینه که تو عجول نباشی و سر موقع متولد بشی

عشق کوچولوی من خیلی خیلی دوستت دارم .

پ.ن: الانم داری سکسکه میکنی!!!!! قربونت برمممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

khale fariba
19 دی 90 22:18
aziiiizam ghorboone kopol khan besham man khale fariba farda ye emtehane kheili sakht dare ke kheili narahate vo esteress dare vali alan ke umadam in poste ghashango khundam hame narahatiavo esteresam az yadam rafto alan ba koli energi mikham beram dars bekhunam khale ta mituni vul vul kon tu shekame mamani vo khoob ghazato bokhor ta beshi chaghalooye khodam
مامان امیر ارسلان
23 دی 90 0:46
سلام عزیزم به سلامتی هفت ماهگی هم تموم شد .مواظب خودت و÷سز نازت باش .
سارا(مامان شهیار)
26 دی 90 8:48
سلام غزال جونی....خوبی...شازده پسر چطورن؟؟؟؟؟؟کجایی نیستی؟؟؟؟بابا یه کم بیشتر بیا کلوب ...دلم خیلی برات تنگ شده.اینجور که تو پیش میری وقتی شازده یدنیا بیاد که دیگه مارو فراموش میکنی...
مامان یاس
28 دی 90 16:43
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com