آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

چشم های بابا

1390/10/30 20:39
نویسنده : غزال
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام آرتین پسر قند عسل. خوبی عزیز نازنینم؟ ظاهراً که خوب به نظر می رسی ، با اون تکون های محکمت که داد مامانتو در میاره لبخند

تکون بخور عزیزم، اشکال نداره مامانی تحمل می کنه چشمکنیشخند

خوب پسری بابا، میدونی که بابایی عینکی بود! دیده بودی که ؟ لبخند ... ها؟! هفته پیش رفتم مشهد و چشمامو عمل کردم تا دیگه عینک نزم. ( همین الان یه لگد محکم به مامان زدی ها لبخند حالا ما یه چیزی گفتیم ... بزار اول ارسال کنم نیشخند )

برای همین مدتی من و مامان درگیر بودیم و شاید کمتر بهت توجه کردیم عزیزم ماچ ولی دیگه چشمای من هم خوب شده و می تونم با کامپیوتر کار کنم. پسرم خوب نگاه کن ببین بابا بدون عینک خوشگلتر شده؟ چشمک

خیلی دوست داریم پسر نازنینم. حسابی ورزش کن و غذا بخور تا تپل مپل و قوی بشی و برای اسفند آماده بشی ماچ کلی بوس از طرف بابا و مامان برای آرتین نازنین ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ammejoon
1 بهمن 90 22:40
asisaam fadat besham dadashe golam dge khoobe khoob shodi?
khodaro shokr
kheyli ehsasetoon khoshele
doos dalaaaaaam
fadatoon besham ishalla ke hamishe 3tayi kenare ham khoshalo khandoon bashin... doosetoon daram kheyli ziad... booooosh booooosh boooosiiii


مرسی عزیزم
چشمام خوب شده ولی امروز نمیدونم چرا توی زوم کردن دچار مشکل شدم! چشمام قاطی می کنه !!! ولی کلاً خیلی حس خوبیه. سر فرصت تو هم به فکرش باش
ammejoon
1 بهمن 90 22:54
salam khoshgel pesale amoo, omidvaram halet khoob bashe, hanoo nayoomade delemoon vasat yezarre shode mano amejoonet bisabrane montazere didane cheshaye khoshgelet hastim... dooset darim fingili
سارا(مامان شهیار)
1 بهمن 90 23:57
سلام علیکم...مبارک باشه اقای پدر...انشاا..قسمت ماهم بی عینکی بشه...
غزال جون فقط دستم بهت برسهههههه.....


سلام
ممنون از لطف شما. دو سه روز اول خیلی بد بود ولی الان دیگه حس سبکی و راحتی خوبی دارم...
مامان یاس
6 بهمن 90 20:54
سلام ماه ربیع الاول مبارک حتما بیاین به وبلاگ نی نی ما و هدیتون را بگیرید التماس دعا یازهرا