آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

آبنبات شیرین مامان

1390/10/14 22:21
نویسنده : غزال
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم... عزیزمممممممم

دو روزه که وارده 30 هفتگی شدی مبارک باشه عشقم

دیگه این روزا دارم روز شماری میکنم ! خیلی دیر میگذرههههه

این چند روز خیلی سر من و بابایی شلوغ بود و درگیر یک پیشی کوچولوی طفلکی بودیم که اسمش موش موشیه! البته میدونم که میشناسیش چون همش یکسره داره میو میو میکنه! روزی که اومد پیشمون حالش خیلی خراب بود و اون شب خیلی اذیت شدیم! خیلی هم دل درد گرفتم و همش نگران تو بودم ولی خب اونم کوچولو و بیچاره بود و میدونم تو درک میکنی که مامان بابا دامپزشکن و مسوول! الان دیگه خیلی بهتره ! من و تو هم خوبیم! بابایی هم خوبه!

امروز دکتر بودیم و بازم وزن کم کرده بودم!  دکتر سونو نوشت تا ببینه گل پسری من وزنش خوبه یا نه! امیدوارم خوب رشد کرده باشی! وزن من مهم نیست و میدونی همیشه بهت میگم تا میتونی از مامانی تغذیه کن :-) درسته خیلی خیلی ضعف دارم و همش بی حالم ولی اگه تو خوب باشی همه چی قشنگ میشه برام...

بعد دکتر هم تا اومدم بشینم تو ماشین یهو کمرم گرفت!!! هنوزم کمرو پام درد میکنه ! خدا کنه زود خوب بشه و ادامه دار نشه!

راستی آلبالوی مامان!  امروز برف اومده و همه جا نشسته و اینقدر قشنگههههه! کی بشه با پسرم برف بازی کنیم و آدم برفی بسازیم و من دستای کوچولوتو تو دستم بگیرم و گرم کنم و نوک دماغمون که از سرما یخ کرده به هم بمالیم و بخندیم ...

این روزا هم بابایی کنارمه! اینقدر خوبه صبح چشمامو باز میکنم و میبینم پیشمه! کلی انرژی میگیرم. و بابایی هم مثل همیشه مثل فرشته ها دورم میگرده... آخ که چقدر دوسش دارم!

کوچولوی مهربونم                                                                                                    بی صبرانه منتظر لحظات زیبای با تو بودنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فاطمه
15 دی 90 11:49
آرتین خالهههههههههههههههههههههههه! سلاااااااااااااام فسقلی :-* همش تقصیر مامنته تازه دیشب گفت واست بلاگ زده! تازه الان اجازه داد تو وبلاگت کامنت بذارم.


آخ جوننننننننننن خاله های جون جونی اومدن!!!! ماچی موچچچچچچچچچ آرتینی :-*
نوکسیاه
15 دی 90 16:15
با سلام من الان رفته بودم وبلاگ دکتر رحیم دیدم ااا اون بغل آدرس اینجاست و فضولیم گل کرد!
نگاه سطحی میگه اینجا یکمی خصوصی بید میخاستم قبل خوندن اجازه بگیرم...شاید حضور ما اینجا اصلا درست نباشه



سلااااااااااااااام آرمان جان. کلی ذوق کردم اینجا دیدمت!!!! مگه رحیم آدرس و اونجا گذاشته! اینجا مال دوستامونه دیگه! تو هم که دایی عزیز آرتین هستییییییییی! مرسی که به یاد ما هستی
khale fariba
15 دی 90 18:18
ey vaaaaaaaaaaaaaaaay ghorbune artine alabaloo besham man khaaaale emruz khale faribat raft ye aaalame barf bazi kardo az balaye kooha sor mikhordo koli dasto pash kabood shode vo alan ru takhtesh oftade az khastegi key beshe bozorg shi berim ba ham sor bokhorim aziiiiiiiiiiiizam khahare khoshgelam movazebe khodet bash dge movazeb bash sarma nakhoriii
ammejoon
16 دی 90 10:56
elahi man fadaye in madaro pesar besham ke ashegheshoonam artinaaaaaaaaammmm bisabrane montazeretam ammejoon, felan hesabi too shimake mamani khosh begzaroon, 9mahet ke shod bia biiroooonn vaaaaay fk kon cheshaye khoshgeleto baz mikoni...hesabi movazebe khodeto mamani bash eshgham dooset daram ye aalame...
عروسکم پرنیا
18 دی 90 10:58
سلام وبلاگتون خیلی جالبه خوشحال می شم به ما هم سر بزنید