آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

بابا در اختیار مامان و آرتین!

1390/10/11 22:15
نویسنده : غزال
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

قربونت بشم عزیزم ، دیگه حسابی توی دل مامانی قلمبه شدی چشمک تکون هاتم حسابی قوی شده و من از احساسشون لذت می برم.

پسر خوبم چند روزیه که نتونستم زیاد به مامانی و تو توجه کنم. آخه کارم تو اداره تموم شده و قراره که از این به بعد پیش مامانی کار کنم نیشخند . چند روز دیگه کارام طول می کشه ولی بعدش دیگه همیشه صبح و شب پیشت هستم عزیزم.

قلمبه بابا ، خیلی دوست دارم و بی صبرانه منتظر نیمه اسفند هستم. حسابی رشد کن و قوی شو ولی مامانو زیاد اذیت نکن لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
13 دی 90 19:41
باباااااااااااااا کجایی غزال........حداقل بیا کلوب یه سک سک کن بفهمیم حالت خوبه...تو که حال مارو نمیپرسی دکترررر...
مامان آینده
20 دی 90 16:54
سلام وبلاگت خیلی جال بود . مخصوصا آهنگش خیلی بهش میاد خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی و نظر بدی