آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

اولین سکسکه پسریییییییی

1390/10/5 20:49
نویسنده : غزال
428 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قربوووووووووووونت بشه که دیشب اولین سکسکه تو دل مامان و زدی!!! ( تا اومدم همون لحظه تو وب لاگت ثبتش کنم چایی چپه شد رو لپ تاپم و تا همین لحظه بدون لپ تاپ بودم !!!!!)

اولش نفهمیدم داری سکسکه میکنی و همش میگفتم ای بابا این فسقلی چی میگه اینقده میپره!!!! بعد که با بابایی موشکافی کردیم دقت کردیم دیدیم بلههههههههههه پسر طلا داره سکسکه میکنه!

مامانی فدات بشه، کلی ذوق کردیم و منم دلم برات ضعف رفت... احساس کردم حالت بابید خیلی خوب باشههه! خدا کنه واقعا خوب و خوش باشی عشق کوچولوی من

خیلی خیلی دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نرگسی
5 دی 90 21:02
انشاالله همیشه کنار هم شاد و سلامت و عاشق باشید


مرسی عزیزززززززززززم
جغله کوچولو
6 دی 90 1:21
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com
khale fariba
7 دی 90 13:32
khaaaaaaaaaaale ghorboonesh bere...aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam
khale fariba
7 دی 90 13:48
khaaaaaaaaaaaale ghorbunesj bere khob ...aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam
سارا(مامان شهیار)
9 دی 90 19:57
سلام عبیزم.خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟جوجو آرتین در چه حاله؟؟؟؟؟مواظبش باشی که سرما نخوره.در جریان چپه شدن چایی هم هستم.داشتی با خودم میچتیدی... میدوستمت 10000 تا
فاطمه
15 دی 90 11:50
واییییییی عزال نگغته بودی دلیل ریختن چایی این بوده! =)) از دست این آرتین!