آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

روز مادر

1393/2/31 0:33
نویسنده : غزال
489 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سومین سالی بود که روز مادر  حس مادری و لذتشو با تمام وجود درک میکردم

ولی امسال ....

امسال بهترین هدیه زندگیمو از تو پاره تنم گرفتم...

 

وقتی در خونه رو باز کردم و تو با اون پاهای کوچولوت دویدی و با تمرکز و دقت تمام گفتی:   روز مامان مبارک... دستاتو حلقه کردی و بوسیدیم

 

 

 

 

من ... من  به عمرم اینقدر ذوق زده نشده بودم... چه هدیه ای بالاتر از این عشق...

 

ممنونم! ممنونم کوچولوی من...  

 

 

ممنونم ازت  رحیمم  که میدونستی چی خوشحالم میکنه . 

 

 

 

 

خدایا شکرت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیر علی
6 خرداد 93 13:15
سلام عزیزم یه مدتی بود نبودی نگران شدم از اینکه اومدی و فهمیدم حالتون خوبه خدا رو شکر من از همراهان یک ساله شما هستم از زمانی که حامله شدم اتفاقی شما و آرتین نازو پیدا کردم دوستون دارم امیر علیم سلام داره عزیز دلم مممنونم. چقدر مهربونی. ببوس امیر علی نازتو. کاش میدیدمش.