آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

پسر احساساتی من

1393/2/31 0:48
نویسنده : غزال
481 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اخه تو چه میکنی با دل من ! هان؟

تو ماشین طبق عادت همیشگی که بابات دست منو میبوسه ! دو تا دست کوچولو میاد سمتم و دستامو میگیره و تند تند بهشون بوسه میزنه!  دستای نرم و لطیف و کوچولوی تو... اخه نمیگی قلبم می ایسته از این همه عشق!

در هر حالتی کوچکترین اخمی  یا ناراحتی به صورتم بیاد  آغوش کوچولوتو به روم باز میکنی و میگی بوس! و بعد نگام میکنی میگی خوب؟ مطمءن که شدی میری و ادامه بازیتو میکنی و من  میمونم و یک دنیا عشق

شبها قبل خواب من کتاب میخونم و تو گوش میکنی... دستمو میگیری،،، با تمام وجود نوازشم میکنی،،، گوش میکنی،،، موهامو نوازش میکنی،،، گوش میکنی،،، دستاتو حلقه میکنی دور گردنم و میبوسیم ! بوس صدادار به قول خودت! و باز گوش میکنی و گوش میکنی و نوازش میکنی و میخوابی،،، و من تا دقایقی بعد با دستای حلقه شده تو به گردنم تو اسمانها پرواز میکنم،،، مست میشم... عشق میکنم....  جسمم ، روحم  و تمام وجودم تازه میشه و بارها و بارها با خودم تکرار میکنم که خدایا شکرت شکرت که آرتینو دارم شکرت...  

دلم ضعف میره وقتی به اینده فکر میکنم ! به اینکه یک روزی تو و نیمه گمشده تو ببینم که دارین به هم عشق میورزین... از تصورش دلم ضعف میره

خدایا میدونم که صدامو میشنوی... شکر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله یاسی
31 اردیبهشت 93 14:44
مامان شینا
1 خرداد 93 2:00
چه پسری
مامان امیر علی
6 خرداد 93 13:17
قربون اون احساست عزیزیم