آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

دو سالگی

1392/12/17 17:59
نویسنده : غزال
460 بازدید
اشتراک گذاری

دو ساله شدی پسرم  نفسم جونم

دو ساله  با تو مادر بودنو تجربه کردم و عجیب حس زیباییه

تولدت مبارک فرشته نازم

به خاطر ثانیه به ثانیه ی این دو سال ازت ممنونم

دوستت دارم...

تولدت به خوبی برگذار شد و کلی کادوهای رنگ وارنگ گرفتی .

 

و من به خاطر وجود شما به خودم میبالم...

خدایا حواست به ما باشه... دوستت دارم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان ثمين
19 اسفند 92 18:18
تولدت مبارك عزيزم.هميشه در كنار بابا مامان زير سايه الطاف الهي شاد باشيد.كيكت هم خيلي قشنگه
زهرا
19 اسفند 92 22:33
تولدت مبارک آرتین خوشکله وایییی کیکت خیلی خوشکله خانمی خیلی وقته لینکت کردم ووبلاگتومیخونم نمیدونم بهتون گفته بودم یانه . دوست داشتی وب دخترموبخونی بگوتارمزشو بهت بدم
مامان امیر علی
4 فروردین 93 14:56
سلام پسرم تولدت مبارک ایشاا... 100 ساله شی خیلی دوست دارم حدود یک ساله که با هات همراه هستم یعنی از زمانی که امیر علی و حامله شدم روزای تنهایم با شما پر میشد الان امیر علی 7 ماهس اونم آرتینو خیلی دوس داره ما شا ا...
نفس
5 فروردین 93 8:26
غزال خوبم دوست عزیزم سلام بهار زیبای زندگیت مبارک تولد عزیزدلت مبارک هزار ماشالا به این نفس.سالی سرشار از آرامش خاطر و سلامتی از خدای بزرگ براتون خواستارم .
آران کوچولو
7 فروردین 93 10:55
مبارک باشه
مهدیه مامان امین
8 فروردین 93 20:05
آرتین جون با تاخیر تولدت مبارک گل پسر.ایشالا سالهای سال با شادی و سلامتی کنار مامان و بابا زندگی کنی. چه کیک خوشگلی
آران جون
15 فروردین 93 14:59
وای چه کیک خوشگلی! البته نه به خوشگلی آرتین کوچولوی ماه! تولدت مبارک و سال نو هم مبارک
حدیث مامان آرش کمانگیر
16 فروردین 93 23:27
تولدت مبارک آرتین جونم انشاا... صد و بیست ساله بشی مامانی به وب آرش من هم قدم رنجه کنید
مامان مربا وعسل(سارای شکوفا)
21 فروردین 93 16:48
یادت در یاد ماست...
مامان صدرا
25 فروردین 93 16:28
تولدت مبارک ارتین عزیزم همچنین دومین سال مادر شدن تو غزال جونم
غزاله مامان شاینا جونی
26 فروردین 93 8:47
الهی عزیزم ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزمممممممممممممممممم
سیاکیا
28 فروردین 93 14:56
ووووووووووووووووووووووووویییییییییییییی چقدر اپ کردی غزاللللللللللللللللللللل چند وقته اصن نیمدم نی نی وبلاگگگگ دلم حال اومدم با دیدن عکسای این وروجکتتتتتتتتتتتتتت ولی چهرش بزرگ شده ها اقاااااااااااا شده دوسالگیش مبالککککککککک ایشالا دومادیششششششششش هاهاها عروس بیاد ببردش خخخخخ عزیزم همیشه خوش باشید بوس بوسسسسسس
ارزو
7 اردیبهشت 93 14:05
تولدت مبارک باشه خاله جون ( البته با تاخیر)
بهار
18 اردیبهشت 93 23:42
ایشالله سایتون بالا سر ارتین باشه
پگاه مامان آرتین
20 اردیبهشت 93 0:56
عزیزم تولدت باتاخیرمبارک پسراسفندی من توهم همسن آرتینی وروجک.مامان ببوسش
مامان مهدیه
30 اردیبهشت 93 12:37
تولدت مبارک خوشتیپ. آرتین جون عمری سرشار از شادی و موفقیت برات آرزومندم.
الهه
2 خرداد 93 17:29
چه کیک خوشمزه ای . به به! تولد آرتین جان مبارک البته با تاخیر طولانی لینک شدید