آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

23 ماهگی

1392/11/19 17:40
نویسنده : غزال
509 بازدید
اشتراک گذاری

ای ماه، ماه مسافرت بود پسرم. دو تا سفر خیلی خوب رفتیم که خیلی بهمون خوش گذشت

تو هم مثل همیشه آقا بودی و اصلا اذیت نکردی.

اول ماه که رفتیم کیش که سفر خیلی خوب و به یادموندنی بود . آخر ماه هم رفتیم اهواز شهر خاطره ها .

یکی از دوستای خیلی خوبمون هم دیدیم و با رادین کلی خوش گذروندی

چشمه های شوشتر فوق العاده زیبا بود و تو تا تونستی کیف کردی

جاده ایذه هم یکی از زیباترین جاده هایی بود که تا به حال دیده بودم

تو هم تا تونستی با هاپوها بازی کردی. عاشق این عکستم

 

این روزا خیلی داری بهتر حرف میزنی. دیگه کلماتو خوشگل میگی و منظورتو کامل میرسونی.

یک ماه دیگه دو ساله میشی و چقدر زود زمان میگذره.

این روزا که مثل برق و باد میگذره و تغییرات تو کاملا مشهوده، احساس افتخار میکنم از داشتنت

اینقدرمهربونی و با احساس که تحمل کوچکترین ناراحتی من و بابارو نداری و من هر لحظه خدارو شاکرم

ارتینم چه خوبه که هستی ... دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نفس
5 فروردین 93 8:30
ایشالا همیشه به سفرای خوب دوستم همیشه خوش باشین
ارزو
7 اردیبهشت 93 14:02
قربون این دسته گل ناز
مامان امیر علی
6 خرداد 93 13:22
قربون پسر نازم خدایا کی امیر علی منم میتونه...