آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

22 ماهگی

1392/10/19 15:58
نویسنده : غزال
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

22 ماه هم تمام شد و دیگه کم کم داریم به دو سالگیت نزذیک میشیم

این روزا همه چی ارومه و تو خیلی خیلی بزرگ شدی. روز به روز تغییراتت بیشتر میشه و هر روز کلمات بیشتری و میگی و من غرق لذت میشم.

از وقتی از شیر گرفتمت خودم و خودت خیلی خیلی ارومتر و بهتر شدیم. شبا خوب میخوابیم و صبح ها با انرژی زیاد از خواب پا میشیم . هنوزم باورم نمیشه که پروژه از شیر گرفتن تو اینقدر راحت تموم شد و تو چقدر صبوری کردی.

این روزا خیلی مستقلتر شذی و با خودت سرگرم میشی و من و بابا میتونیم راحت به کارامون برسیم.

هوا اینجا خیلی سرد شده و بیرون رفتن و پارک رفتن تعطیل شده  فقط اخر هفته های میریم خانه بازی و تو کلی بازی میکنی.

دایره لغاتت اینقدر زیاد شده که فکر نکنم بتونم بنویسمشون ولی حتما وقت کردم بعضی کلمات خاصتو اینجا برای یادگاری مینویسم که بعدها بخونم و لذت ببرم

مثلا به نوشابه میگی آبیدَه. به برلیان میگی بیلیلی. و کلی کلمات خوشمزه دیگهههه

تقریبا یک دو ماهی میشه گیر دادی به لباسشویی و سطل آشغال به طوریکه شدن اعضای خانواده مون و از دیدنشون اینقدر ذدق میکنی که ما کلی میخندیم. تو لباسشویی هم از لباس گرفته تا قند و ظرف و کفش و کنترل و تلفن و .... پیدا میشه. حتی یک لباسشویی اسباب بازی هم برات گرفتیم .

این روزا با حضور تو کوچولوی نازم زندگی خیلی خیلی قشنگ و شیرینه و من هر ثانیه خداروشکر میکنم.

حالا بریم سراغ عکسا

 

قربون تقلید کردنت بشم من

فدای نشستنت که از مامان یاد گرفتی

فدای ژست گرفتنت

عاشق نگاهتم عروسکم

آرتین شوماخر

آرتین پیکاسو

آرتین در حال غذا خوردن

آرتین در حال تماشای سی دی با نی نی

آرتین پیشی میشود

آرتین در حال غذا دادن به باب اسفنجی

آرتین در حال بازی

 آرتین در استخر توپ

 

آرتین خندون

پسر گلم امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه. خیلی خیلی دوستت دارم

...خدا جونمممممممممم شکرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ارلا
24 دی 92 22:47
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون میخوایی چیزای بیشتری درباره ی کودکتون بدونید خوب کاری نداره وب من با کلی مطالب اموزنده و پرمحتوا وپرکاربرد در وبم گنجوندم برای شما عزیزان خوشحال میشم به وبم بیایی واز مطالبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی مطالب وبم بدونم خوشحال میشم اگه قابل بدونید ودعوت منو بپذیرید من منتظرم باااااااااااااااااااااااای
آرنی
26 دی 92 20:59
سلام غزال جون پسرتون خیلی خوشکله ماشالا عزیزم به منم سر بزن خیلی خوشحالم میکنین منتظر شماو آرتین هستممممم بوســـــــــــــــــــــــــــــــ
مینا مامی پویان
28 دی 92 3:53
یعنی من بخورم تورو که انقده شیرینننننننیییییییی. دقیقا پویانم از باباش خیلی تقلید میکنه ولی من عسک ننداختم یادم باشه ازش بندازم. غزال بوس بارونش کن این گوله نمکوووووووو وب پویانم اپه سر بزن
سهيلا
28 دی 92 12:25
غزال خوبم سلام دلم برات تنگ شده .هزار ماشالا به قدو بالاي اين آرتين خان .از چشم بد دور باشه الهي .دوستون دارم ببوس آرتينم رو .
مامان سارا
1 بهمن 92 4:03
چقدر ناز شده ارتین جون از طرف من ببوسیدش
مامان سارا
1 بهمن 92 4:04
چطوری از شیر گرفتیدش چند وقتیه به این موضع فکر می کنم تا کیان رو از شیر بگیرم
حدیث مامان آرش کمانگیر
9 بهمن 92 13:08
سلام غزال جون.من از زمانیکه باردار بودم به وبتون سر می زدم.ماشاا... پسمل خوشگلی داری.با اجازه من شما رو لینک کردم خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنی
پگاه مامان آرتین
10 بهمن 92 8:30
عزیزم همه کارات بامزه بود.آقا پسر مهربون وخوش تیپ
http://sadra91.niniweblog.com/
15 بهمن 92 13:10
ای جونم جوجو فداش بشم غزال میدونی که من عاشششقققققققق ارتینم کلی از طرف من بچلونششششش
خاله یاسی
19 بهمن 92 15:05
جیگمل خاله ای تو....فدات شم.......کلی ماچ و مووووووووچ...
هم نفس
8 اسفند 92 9:00
سلام اسم من ماهنازه.. همراه همسر مهربانم آقا مهدیار یه کلبه کوچیک مجازی ساختیم به نام هم نفس.. خوشحال میشیم یه سری به کلبه کوچک اما گرم ما بزنید.. منتظرتونم یا حق..
مامان سید محمدطاها
10 اسفند 92 11:14
سلام مامان آرتین خیلی پسر نازی دارین خدا نگهش داره من لینکتون میکنم
عاطی
16 اسفند 92 0:40
خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنی. گل پسری رو ببوسید از طرف من
مامان ترنم
6 مهر 93 8:22
چه پسمل ناز و شجاعی از پیشی هم نمی ترسه