آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

الهی به امید تو ...

1392/9/6 2:58
نویسنده : غزال
437 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم  نمیدونم  میتونم  یا نه...

ولی امشب شب آخریه که شیره جونمو با تمام وجود بهت میدم... حلالت... این 1 سال و 8 ماه و 20 روز شیر خوردنت حلال.  ممنونم که با تو زیباترین حس دنیا رو تجربه کردم

بغض  نمیذاره بنویسم... دلم از الان تنگ شده ... برای تمام لحظاتی ناب و قشنگی که  با هم داشتیم ، فقط من و تو ...

برای تمام نگاهای معناداری که بینمون رد و بدل میشد...

کاش امشب تموم نمیشد.

خدایا کمکم کن... کمکم کن پسرکم  اذیت نشه

الهی        به امید           تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا مامان صدرا
6 آذر 92 15:00
سلام اي جونم جوجوي خودم غزال منم چند ماهي ميشه شير شبو از صدرا گرفتم واقعا خيلي خوب شده ميدوني هم خودش راحت تر ميخوابه هم من يكم اذيت داره ولي يكي دوروز بيشتر نيست اميدوارم نه ارتين جونم اذيت بشه نه خودت
سیاکیا
6 آذر 92 23:49
ووووووووییییییییییییی اورین ب غزال شیرزنننننننننن ک این پروژه سختو شروع کرده منم اسفند تصمیم دارم بگیرمش از شیر ایشالا هیچ کدومتون اذیت نشین عزیزم.بیا واسمون بتعریف چکار کردی ببوس اون جیگر نازمو
سهيلا
9 آذر 92 13:58
سلام دوست خوبم آفرين ايشالا به اميد خدا اذيت نميشي نه تو نه آرتين خوشگلم .مراقب خودتون باشين ببوس اين پسمل نازو
سمیه
10 آذر 92 9:44
غزال الان این پستت رو خوندم چقدر گریه ام گرفتتتتتتتتتت خیلی قشنگ بود مخصوصا نوشته بودی حلالت
مامان سارا
1 بهمن 92 4:11
وای اشکمو در آوردی خداروشکر همه چیز به خوبی تموم شد برای منم دعا کن لطفا