آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

پسر صبورمممم

1392/9/9 21:05
نویسنده : غزال
429 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز چهارمی است که دیگه شیر نخوردی کوچولوی من... و چقدر صبور بودی. باورم نمیشه که دیگه تموم شد . برای من سخت تر از تو بود. شب اول  خیلی شب بدی بود، برای تو نه ، ولی برای من خیلی خیلی سخت بود. حتی نمیتونستم درست نفس بکشم و در کمال تعجب و ناباوری دیدم تو خوابیدی .  خوشحالم که اذیت نشی و مطمءنم خدا صدامو شنید. کلی نذر و نیاز کرده بودم  که راحت کنار  بیای .

احساس میکنم یک بار سنگین از رو دوشم برداشته شده هر چند  خیلی دلتنگم ولی اینم یک مرحله از مراحل زندگیته کوچولوی نازم و امیدوارم تک تک مراحل  زندگیتو همینجوری با موفقیت طی کنی پسر صبور نازم

این عکس روز اول از شیر گرفتنت بود هنوز هم که هنوزه نگاش میکنم قلبم فشرده میشه. 

این عکسا هم  مال ماه قبل و همین ماهه. اینقدر استرس از شیر گرفتنتو داشتم که  حال و حوصله گداشتنشونو نداشتم. ولی الان برات میدارم

ارتین در محل کار مامان

آرتین در حال شیطونی

 

قربون خوابیدنت بشم من عسلم

جوجه تمیز مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آرمان
18 آذر 92 18:45
غزال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون عکس آرتین که تو ماین لالا کرده تو کامیونش و نوشتی شب اوله از شیر گگرفتیش نمیدونم چرا اشکمو در اورد
غزال
پاسخ
نگوووو احلام قلب خودمم با هر باز دیدنش آتیش میگیرهههههههه
مهدیه مامان امین
19 آذر 92 18:05
آفرین به آرتین طلا که مامانی رو زیاد اذیت نکردی. غزال جون واقعا خوش به حالت که از این مرحله مهم تونستی به راحتی رد بشی. راستش من هم این روزها خیلی نگران از شیر گرفتن امین هستم.چون خیلی زیاد شیر میخوره و میترسم تنهایی از پسش برنیام.
غزال
پاسخ
گلم اصلا نترس فکرنکنم هیچ بچه ای به اندازه ارتین اوابسته به شیرم بود ولی خیلی خیلی راحت تر اونی بود که فکر میکردم. امیدوارم امین ناز تو هم به راحتی از این مرحله بگذره. بوسش از طرفم
مهسا (مامان هستی)
20 آذر 92 12:35
عزیییییییییییییییییییزم عکس اولیشو نیگا چه معصومهههه قربووون این عکسای ناااااااااااااااازت
مامان سارا
1 بهمن 92 4:10
وااااااای چه روزای سختی در پیش دارم خدایا به منم کمک کن به کیانم کمک کن اذیت نشه