آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

20 ماهگی

1392/8/25 0:52
نویسنده : غزال
411 بازدید
اشتراک گذاری

20ماه هم تمام شد و تو الان 20 ماه   9 روز داری

زمان داره تند تند میگذره و به دو سالگیت نزدیک میشیم و   من ... دلم میخواد زمان بایسته

آرتینم ... گلم ...  نمیدونی این روزا  چه حالی دارم. دو ماهه تلخک از داروخونه گرفتم ولی جراءت نگاه کردن بهشو ندارم چه برسه به استفاده

وقتی فکر میکنم نهاااااایت 3 ماهه دیگه باید شیر بخوری قلبم درد میگیره... آخه مامان جون  من چه کنم؟ من به نگاهای تو ... به آعوش کشیدن تو ... به صدای شیر خوردن   نفس کشیدن تو ... به آرامشی که بهم میدی عادت کردم . یعنی من میتونم فراموش کنم ؟ هیچ وقت نمیتونم همونجوری که هیچ وقت لذت تکون خوردناتو وقتی تو دلم بودی، فراموش نکردم و هنوز که هنوزه خوابشو میبینم .. کاش  خودت دیگه از شیر خوردن خسته میشدی و بی خیالش  میشدی .   خدایا خودت کمکم  کن. فقط تو میدونی تو دلم چی میگذره...

عزیز دردونه مامان، فدای خرابکاریهات بشم. با تبر اسباب بازیت زدی لپ تاپمو داغون کردی و من  الان حتی یکدونه عکس ازت ندارم. فردا باید ببرم ببین، میشه کاریش کرد یا نه. 

تعطیلات عاشورا تاسوعا خانواده بابا ا ومدن پیشمون. حسابی براشون خودشیرینی کردی  و  اینقدر شیطونیو بازی میکردی که حتی ظهرها نمیخوابیدی و شب  غش میکردی از خستگی. امروز صبح هم خواب بودی که رفتن. بیدار که شدی دنبالشون گشتی و دیدی نیستن. نمیدونم تو دلت چی گذشت ولی وقتی عمه جون زنگ زد اولین کلمه ایکه گفتی بیاااااااااا بود. 

دیروز رفتیم باغ بابا بزرگ! هوا خیلی سرد بود و تو امروز کمی آبریزش بینی داشتی امیدوارم سرما نخورده باشی .

راستی یک خبر خوب اینکه حسابی غذاخور شدی و تا میگم بشین میشینی و غذاتو میخوری و من واقعا خوشحالممممممم. غذا نخودنت خیلی اذیتم میکرد ولی الان دلم میخواد همش برات غذا بپزم. 

پسر حوشگلم هر ثانیه و با هر دم و بازدم خدارو به خاطر سلامتیت و شادابیت شکر میکنم و از خدا میخوام مثل همیشه کنارمون باشه.

همین یکدونه عکسو دارم  فعلا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عسل
25 آبان 92 8:40
قربون اون شكل مردونه ات برم ادم خرابكار باشه ولي اينجوري خوشگلم باشه ، واللههههه
غزال
پاسخ
مرسی مهربونممممممممم بوس برای رفیق خوش تیپه پسرمممم
مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 10:57
چقدر تو عسلی اخه با مزههههههههههههه
سهيلا
26 آبان 92 12:46
قربونت بشم كه مثل مامانت اينقدر ماهي دوست دارم خاله غزال جونم از طرفم ببوسش لطفا ممنونم سهیلایی مهربوووونمممممم بوس برای آرشینااا
مهسا(مامان هستی)
26 آبان 92 13:30
20 ماهگیت مباااااااااااااااااارک خوشگلم الهی قربونت خودت و اون خراب کاریهات غرال تبر اسباب بازی چطور میتونه داغون کنه ؟؟ خیلییییی خوشجالم که غذاهاتو خوب میخورییی ماشالااااااا م سی عزیزمممممم. بله خاله جون با یک تبر همچین بلایی سر لپ تاپ مامان در آوردممم،
پگاه مامان آرتین
29 آبان 92 10:35
عزیزم بزرگ شدی ایشالا تنت سالم باشه وهمیشه خندونمامان ناراحت نباش درعوض دارم مرد می شم مرسی عزیززززز مهربونمممم
مامان امین
1 آذر 92 12:34
قربونت برم آرتین خوشگلم. با امین من دوست میشی؟؟؟؟؟؟؟ چرا که نه. خیلی هم خوشحال میشممممم
ستارگان آسمان من
5 آذر 92 2:20
چه پسر ماهی