آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

تولد ... تولد ... تولد

1392/5/29 23:59
نویسنده : غزال
498 بازدید
اشتراک گذاری

birthday balloons, ribbins and streamers

پسر قشنگم امروز تولد مامان جونه ...

 

همسر نازنینم ، بهترینم ، عزیزترینم زندگی کنار تو برای من و آرتین یعنی عشق عشق عشق

سالروز تولد مبارک غزال جونم


مثل همیشه نمی دونستم چی بنویسم برای همین هم از حافظ کمک گرفتم، می دونم که خیلی دوستش داری :

 

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود          که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست      به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

مباحثی که در آن مجلس جنون می رفت            ورای مدرسه و قال و قیل مسئله بود

دل از کرشمه ساقی به شکر بود ولی               ز نامساعدی بختش اندکی گله بود

قیاس کردم و آن چشم جاودانه مست               هزار ساحر چون سامریش در گله بود

بگفتمش به لبم بوسه ای حوالت کن                  به خنده گفت کی ات با من این معاله بود

ز اخترم نظری سعد در راه است که دوش            میان ماه و رخ یار من مقابله بود

دهان یار که درمان درد حافظ داشت                  فغان که وقت مروت چه تنگ حوصله بود

 

دوستت داریم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خواب گو
29 مرداد 92 21:14
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
خاله یاسی
30 مرداد 92 21:25
تولدت مبارک غزال جووووووووووووووونم[hمرسی یاسی خوشگل خودم. هزار تا بوس
مهسا(مامان هستی)
30 مرداد 92 23:50
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارک دوست عزیزززززززززززززم

ایشالاااا سال های سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید



فدای مهربونیت بشم دوست گلم. هستی خوشگلمو ماچ مخصوص کنی ها :-*
آرزو مامان آوینا
4 شهریور 92 13:54
تولدت مبارک غزال جونم


مرسی دوست جونی خودم :-*
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 22:51
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممممممم


مرسی دوست جونمممممممممممم. ماچی موچ مخصوص
paridokht
9 شهریور 92 0:02
تولدتون مبارک غزال خانوم


ممنونم دوست خوبم
مینا مامی پویان
9 شهریور 92 18:46
تولدت مبارک غزال حجون امنشالله همیشه شاد و خوشبخت باشین عزیزم


فدات بشم مینا جونم. پویانو ببوووووووووس
راحله
11 شهریور 92 13:32
غزااااااااااااااااااااااال جووووووووووونم دست و جیغغغغغغغغغغغغغغغغ و هورررررررررررررررررررررررررررااااا تولدت مبارک

انشالله همیشه در کنار همسر و پسرت خوب و خوش باشین و به هر چی میخواین برسین


مرسی دوست مهربووووووووونم. ماچی موچچچچ
☂ marjan ☂
12 شهریور 92 15:26
غزال جــــــــــــــــــــــــــــون!!! بعد مدت ها آدرس تونو پیدا کردم! اون روز که زحمت کشیدین و اومدین پیش من آدرس تونو نذاشته بودین! کلی غصه خوردم! اما امروز راه افتادم تو نی نی وبلاگ هرچی وب که اسمش ارتین بود گشتم تا رسیدم به آقا آرتین خودمون!!!! تولد بابای گلش هم مبالک
☂ marjan ☂
12 شهریور 92 15:27
خاک به سرم معذرت میخوام!!!
تولد مامان گلش مبارک


خدا نکنه عزیز دلمممممممم. ممنونم بابت محبتت. بوووس
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:54
غزال جونی!رمزمو خصوصی برات گذاشتم!
نفس
16 شهریور 92 12:53
تولدت مبارك دوست خوبم
سیاکیا
22 شهریور 92 23:12
اووهههههههههه زغال جونم تفلدت مبالکککککککککککککککککککک شرمده دیر فهمیدم 120ساله شی عدیدممممممممم در کنار عاقاتونو ارتین جیگمل و دو تا بچه دیگههههههههه تا نزدی منو در برم بببووووسسسسسسسس