آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

آرتین بلا

1392/5/5 0:47
نویسنده : غزال
498 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 12 و نیم نصفه شبه و من امشب همت کردم تورو زود خوابوندم! نمیدونم یک مدتیه دلت میخواد تا صبح بیدار باشی  و شیطونی کنی! دیشب که دیکه 5 صبح خوابیدی!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی تصمیم دارم هر جور شده تا 12 بخوابونمت. این همه بیدار موندن برای خودت بده عشقم. در کل خیلی کم خوابی و تا مارو خواب نکنی نمیخوابی.

جونم بگه که انگشت ظریف و نازت خوبه خوبه. واقعا خداروشکرکه به خیر گذشت. الان دیگه فقط مونده یک ناخن کوچولوی سیاه که قراره بیفته. امیدوارم دیگه اذیتی و دردی در کار نباشه.

فندق مامان، اینروزا حسابی خوردنی شدی. خیلی فهمیده و در عین حال بلا شدی. دیگه حتی اجازه نمیدی ما برنامه مورد علاقه خودمون و تو تی وی نگاه کنیم! همش کنترل میاری میگی نانای نای! یعنی سی دی رنگین کمان! منم تنها راهی که پیدا کردم قایم کردن کنترله که اگه خدای نکرده پیداش کنی دیگه هیچی! تا سی دی نذاریم آروم نمیشی! به هیچ عنوان هم حواست پرت نمیشه که. وقتی هم سی دی میذاریم انگار دنیارو دادن بهت. همش میخندی و میرقصی و سادی میکنی.

اینجا هم داری سی دی رنگین کمانتو نگاه میکنی !!!!!!!!!1 اول مودبانه میشینی و کم کم پخش میشی و ولو میشی. قربون اون صورت نازت بشم مامانی

یک سره هم چراغارو روشن خاموش میکنی و شبا همش میری چراغ و روشن میکنی.

دایره لغاتت روز به روز بیشتر میشه. دیگه خیلی چیزارو میتونی بگی ولی خب نه دقیق مثلا کمربند بابارو برمیداری میگی ددربند! یا ستاره ها رو نشون میدی میگی دداره. اینقدر خوشمزه حرف میزنی که دلم میخواد با هر کلمه بخورمت. تو خونه هم کوچیکترین آشغالی باشه شروع میکنی اه اه گفتن و بدو میری میدازی تو سطل آشغال! پوشک استفاده نشده هم اگه ببینی فکر میکنی کثیفه و میری میندازیش تو سطل اشغال! خونه هر کی هم که میریم میگردی آشاغل از رو زمین پیدا میکنی و اه اه راه میندازی و آبروی بنده خداهارو میبری و ما هم کلی میخندیم.

راستی پسرک شیطون بد غذا! رفتیم مشهد پیش دکتر فرهت! ایشون تورو معاینه کردن و گفتن هیچ مشکلی نیست و بهش سخت نگیر! گفت تا دو سالگی شیر بخوری و بعد اون منو مطمئن کرد که تو غذا خور میشی و تا اون موقع مشکلی پیش نمیاد و من خیلی خیلی خیلییییییییییی خیالم راحت شد.

پسر گلم ، یکی یکدونه ی مامان، ............... دوستت دارم

خدا جونم... با هر دم و بازدم... شکرت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله یاسی
8 مرداد 92 21:56
خاله قربونت بره که اینقدر پسر ماه و فهمیده ای شدی
مامان مهرتا
9 مرداد 92 12:15
اي جونم چه گل بسري كيف مي كنم عكس هاشو مي بينممم غزال جون چه خونه خوشگلي داري مباركه خيلي با سليقه اي
مامان آرشينا
12 مرداد 92 13:28
هزار ماشالا به پسري گلم .غزال جونم به يه درد دچاريم دير خوابيدن .خوشحالم بهتر شده دست آرتين جونم ميبوسمتون.
سولی مامان ادرینا
15 مرداد 92 5:27
ای جونم پسملی روو موهاشش چه بهش میددددددددددددددد مخصوصاا عکس اخری خوردنی شدههههههههههه عشقممممممممممممممممم خدا رو شکر هم دستش خوبه ... ببوسش برامممم
مامي الهام و ستايش
15 مرداد 92 16:26
سلام غزال جون من كه كلي ذوق كردم عكساي پسرتو با پنبه ديدم خيلي بامزه بودن
مینا مامی لیانا
17 مرداد 92 13:08
ای جونمممممممممم قربون اون شیطونیات بشمم پسر خوشگل و جوجوی نازم
پروانه مامان آوین
22 مرداد 92 11:29
واییییییییییییییییی جیگرشو ماشالله چه بزرگ شده غزال جونم
مامان آرمان
27 مرداد 92 8:09
سلام آرتین گلممممم که هر وقت میبینمت کلی ذوق میکنم دللمممم برا مامانت هم تنگولیدهههههههههههههههههههههههههههههههه ماشالله مردی شدی عسلممممم خدا حفظت کنه تا میتونی اذیتت کن مامانی رو مثل آرمان من تا صبحبیداری اون که رسما منو باباشو دیونه کرده
راحله
11 شهریور 92 13:36
آخیییییییییی چه با مزه حرف میزنههههههههههه
مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:24
به به آرتین گل پسرما بازم مثل همیشه عکسات خیلی قشنگن بووووووووووووس