آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

عشق جاوید

1392/3/19 0:26
نویسنده : غزال
777 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین گلم

این لحظه مامان جونت چنان غافلگیرم کرد که نگو....

من چند روز بود که داشتم فکر می کردم چجوری برای سالگرد ازدواج مامانت رو غافلگیر کنم و بتونم خوشحالش کنم ولی شرایط جور نمیشد... ولی الان فهمیدم که شرایط رو بهونه کرده بودم.

مامان جونیت نشونم داد که میشه توی هر شرایطی بهترین رو تقدیم کرد به عشقت... احساسی که الان دارم اصلاً قابل وصف نیست. همه وجودم پر شده از خنده از شادی عجیبی که تا حالا تجربه نکرده بودم.

غزال گلم ... همسر نازنینم امسال برای من بهترین سالگرد ازدواج رو خاطره کردی ثبت کردی حک کردی برای ابد و بعد از ابد ...

همراه همیشگی من، دوست دارم همه بدونن که تو بهترینی برای من ... بودن و نفس کشیدن و عاشقانه زیستن من به وجود نازنین تو وابسته است.

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

آرتین عزیزم پسر نازنینم تو هم باید بدونی که میوه قشنگ این عشق هستی و آرزو می کنم یه روزی معنی عشق رو درک کنی و از لذت اون سرشار بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مینا مامی پویان
19 خرداد 92 2:35
عشقتان تا ابد جاویدان تبریک میگم بهتون سالگرد عشقتون رو
پگی مامان رادین خان
19 خرداد 92 11:37
سالگرد ازدواجتون مبارکککککک امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید و عاشق
شادی
19 خرداد 92 23:42
سلام غزال جوووووووووون ... سالگرد ازدواجتون مبارک باشه،،، ایشالله همیشه کنار همدیگه خوشبخت باشین بوووووووووووووووووووووووووس مخصوص واسه آرتین جوووووووووووووون
ساراي نشکفته :)
20 خرداد 92 15:56
سلااااام هاها ها آقا رحيم، غراله ديگه پ چي فک کردين شما در موردش... تازه قول مي دم تموم اونچيزي که ب فکرش رسيده رو هم انجام نداده. حتما مراعات قلب شما رو کرده خخخخخخخخخخخخخ
مهسا(مامان هستی)
20 خرداد 92 19:39
سالگرد ازدواجتون مبااااااااااااارک ایشالااااااااااا همیشه در کنار هم زندگی خوب و شادی رو داشته باشین
ناصر
21 خرداد 92 23:32
بسیار زیبا، منم به نوبه ی خودم تبریک میگم ایشالا همیشه عاشق،شاد و سرزنده باشین.
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 21:43
عاشقانه هاتون انشالله همیشه مستدام و پایدار
سیاکیا
28 خرداد 92 18:21
عزیزمممممممممم ایشالا ک سالیان سال در کنار هم خوش باشیدددددددددددد اوه اوه زغال سورپرایزم بلده هههههه ببوس جیگرمو
ساراي نشکفته :)
28 خرداد 92 19:04
سلااام غزال
خوبي؟
اولا جيييييييييييييييغ
دوما من هفته ي 32 هستم
سوما عاشق دخترمم
چارمن تو کوشي؟
هستي؟خوبي؟
پنجما:
يادته زايمان که کرده بوديم يه مطلب گذاشته بوديم از تجربيات واسه شير دادن و ... داريش؟
ميتوني بجوريش؟
ميخامش
ششما
ب يادتم اساسي....
هفتما
پا قدم روحاني...رفتيم جام جهاني


سارااااااااااااااااااااااااا
از دست تو! ببین تو اصلا پستای منو میگیری/ منظورم نطرایی که تو وبلاگ میذارم؟ آخه هیچوقت تایید نمیشن؟ عجیبه ها!
الهی قربون اون دخملیت بشم که حسابی بزرگ شده. وای سارا مونا زایمان کرد دیگه نوبت تویه! توروخدا مارو بی خبر نذاریییییییییییییی. عزیزه دلمه این زینب بانو
سارا ببین من اصلا یادم نمیاد کی همچین پستی گذاشتی! اگه پیداش کردم حتما برات ایمیل میکنم.
محمد سجاد خوبه؟ دورش بگردممممممم داره داداش بزرگه میشه!
سارا سارا سارااااااااااا منم به یادتم همیشه! خصوصا هر چی به زایمانت نزدیکتر میشییییییییی
دیوونه این بیت شعر آخرتم من!
ماچی و موچ حسابی برای خودتو و اون دو تا گلت
ساراي نشکفته :)
1 تیر 92 8:52
نه غزال... من هيچ نظري ازت دريافت نمي کنم ديگه ماه رمضون شکوفا ميشم ايشالله
زهرا مام صدرا
2 تیر 92 17:22
سالگرد عشقتون مبارک انشالله هر سال بهتر و پر بارتر از سال پیش
راحله
5 تیر 92 20:00
سلام آقای دکتر سالگرد از دواجتون رو تبریک میگم انشالله همیشه عشقتون جاویدان باشه
نفس
8 تیر 92 13:45
سلام غزال عزيزم سالگردتون مبارك در كنار هم الهي هميشه شاد باشين آرتين رو ببوس لطفا.دلم برات تنگ شده برات پست زياد گذاشتم ولي ...