آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

آرتین جوجوی خوردنیه خونه ی ما!

1392/3/7 14:44
نویسنده : غزال
408 بازدید
اشتراک گذاری

دندون دهم هم به سلامتی در اومد! اسیای پایین سمت چپ.

خداروشکر

 

خوابِ نیم روزی!

 موتور سواری!  یعنی عاشق موتور سواری هستی! همچین گاز میدی بیا به تماشا! ولی وقتی خودت میخوای بشینی نمیدونم چرا چپه! میشینی.قربونت برم من

عاشق آب بازی هستی!و هر روز حموم میکنی. جوجه اردک مامانی دیگه!

اینم بعد حموم که از لباس پوشیدن فرار کردی!

موهای جلوتو خودم کوتاه کردم! میخوام موهای خوشگلتو کمی بلند کنم واسه همین آرایشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان آوینا
7 خرداد 92 15:30
جونم قربون جوجو اردک ناز شیطون برم منم وای وقتی این وروجکا خوبن ادم دلش می خواد فقط نگاشون کنه خیلی جیگرن
خاله یاسی
7 خرداد 92 17:15
الهی من قربونت بشم.لاکت هم که هنوز هست.
مینا مامی لیانا
7 خرداد 92 18:49
ای وای موهای نازشو ببین چقد بانمک تر شده غزال ماشالله قد کشیده ها خاله جون مردی شدی برای خودت خوشگلم چه استخر خوشجلی مثل خودت عاشقتونممممممم
مینا مامی پویان
8 خرداد 92 1:23
عزیزدلمممممممممممم چقدر موهاش ناز شدن غزال جیگر بود جیگر تر شده ماشاللهههههههه از طرف من ببوسش این جیگر طلا رووووووووووو
پگی مامان رادین خان
8 خرداد 92 12:23
جوجو ارتین حالا شده جوجه اردک ارتین قربونت برم پسر شاددددددددد ایشالا همیشه بخندی حولش خیلی باحالهههه
مهسا(مامان هستی)
8 خرداد 92 13:53
ایییییییییییییییی جونم قربونت برم من جوجه اردک ناناااااااااااااااز وااای خیلییی باحال میشخ موهاشو بلند کنیییییی
شادی
9 خرداد 92 1:06
سلام غزال جون، خوبی؟ چه خبر؟ کم پیدایی
شادی
9 خرداد 92 1:08
ماشالله روز به روز داره خوشگلتر و بانمک تر میشه، راستی چقدر بامزه با پنبه بازی میکنه دوست دارم بخورمش وقتی پنبه رو ناز میکرد البته بعدشم که زدش، بیچاره پنبه !!!!
شادی
9 خرداد 92 14:04
مبل نارنجی هاتون خیلی قشنگن، من عاشق رنگ نارنجی هستم مخصوصا واسه لوازم خونه.
بهناز
10 خرداد 92 2:49
ماشاا... چقدر بزرگ شده
مریم
14 خرداد 92 2:00
آخیییییییییییی منم با این عکسا چقد سر کیف شدم .یه بوقم برای من بزن منم کلی عکس گذاشتم خوشحال میشم بیای سر بزنی
شادی
18 خرداد 92 0:27
سلام عزیزم، دل منم خییییییییییلی واستون تنگ شده بود، بله متاسفانه خوزستانی هستم بخدا قسم خوزستان جهنمه، آب و هواش خییییییییییییییلی بده الان 2،3 روزه گردوخاک شدید شده و به شدتم هوا گرمه، من و علیرضا تصمیم گرفتیم بعداز ازدواج از خوزستان فرار کنیم چون هردومون از خوزستان بدمون میاد البته شهرهای خوبم داره ولی اهواز اصلا خوب نیست