آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

آرتین..........پنبه!

1392/3/4 21:41
نویسنده : غزال
344 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز و مهربونی که کامنت میذارین البته از روی دلسوزی! که چرا من گربه دارم و برای آرتین خطر داره! باید بگم من و همسرم دامپزشک هستیم و از همه نظر مطمئن هستیم که پنبه برای آرتین خطرناک که نیست هیچ! بلکه در تربیتش مفید هم هست! ممنونم به خاطر نگرانیهاتون ولی ارتین از همه بیشتر برای من و پدرش عزیزه و اگر میدونستم ذره ای برای بچم خطر داره هیچ وقت نمیذاشتم با هم همبازی بشن!

اگه وقت کنم لینک مقاله های علمی که از تاثیر و مزایای حیوان خونگی در رشد و تربیت بچه سخن گفته رو اینجا میذارم تا همه بخونین.

 http://uplod.ir/repsjowlba2i/New_-_M4H05487.avi.htm


http://uplod.ir/tq3dszyurhdh/New_-_VIDEO0008.avi.htm

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه
5 خرداد 92 2:51
خیلی وبلاگتون رو دوست میدارم و از دیدن و خوندنتون لذت میبرم، انشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید.
مینا مامی لیانا
7 خرداد 92 14:35
سلاممممممممم غزالی جونممم کجایی دلم برات تنگ شده ای جونمه این آرتین با این شیرین کاریاش قربونت برممممم من عزیزم